Episode 6 - Perfect Two

2010-12-31 ♥ 03:04:36
Vi satte oss vid köksbordet och jag berättade om min otroliga kväll. Mamma satt med tindrande ögon och lyssnade på min historia. När jag var klar sa hon samma sak som Jessica hade sagt imorse.
- Du är väldigt lyckligt lottad Kristen.

Jag och mamma satt och pratade en lång stund, men tillslut kunde jag knappt hålla ögonen öppna så då tvingade mamma upp mig upp för trappan. Jag gick in och fixade mig på toaletten och sedan tog jag av mig kläderna och drog på mig en sliten gammal t-shirt och somnade så fort jag la mig i sängen. 

Nästa morgon vaknade jag av mig själv, jag låg kvar ett tag i sängen och tänkte på Justin. Jag kunde verkligen inte fatta att det här verkligen hände, det kändes så overkligt men när jag tänkte tillbaka på hans mjuka läppar så var det så verkligt det kunde bli. Jag suckade lyckligt och reste mig lyckligt. Jag skulle vara vid Justins hotell vid 6 så jag hade hela dagens på mig att hitta på nått vettigt, jag bestämde mig för att ringa Jessica. Jag slog numret och hon svarade snabbt.
- Hej det är Jessica.
- Hej Jessie.
- Nejmen tja Bieber-tjejen.
- Haha, vad sägs om att hänga med Bieber-tjejen idag? Sa jag och log stort.
- Det vore en ära, jag är hos dig om 10 minuter!
- Toppen, ses!

Jessica bor bara ett kvarter från mig så vi kan snabbt ta oss till varandra, vilket är otroligt nödvändigt när man har bråkat med mamma eller pappa och bara vill bort. Jag har säkert tillbringat halva mitt liv med Jessica, och det är ingen överdrift! Jag var med Jessica hela dagen fram tills 5, då behövde jag böja göra mig iordning inför ikväll. Det var otroligt varmt ute så det blev ett par ljusa jeans shorts och en vit skjorta, jag samlade ihop mitt tjock hår och gjorde en fläta av det på min vänstra sida. Jag tog bara på mig lite mascara och sedan var jag klar, jag kollade klockan, strax innan halv 6. Jag tog bil nycklarna sa hejdå till mamma och gick sedan ut och startade bilden, backade ut och körde iväg. Jag drog ner rutan och hängde ut med handen och den varma luften forsade in i bilen och håret flög åt alla håll. Jag följde Justins vägbeskrivning och jag hittade rätt direkt, jag parkerade bilen och gick mot ingången, när jag kommer in i lobbyn ser jag Justin sitta i en fåtölj och titta ut genom fönstret. Jag smyger mig fram bakom honom och lägger händerna för hans ögon.
- Gissa vem viskar jag i hans öra.
- Kristen säger han och vänder sig mot mig och ger mig en lång kram.
- Hejdär säger jag och ler.
- Kom säger han och tar min hand.

Vi går in i hissen och han trycker på knappen så vi kommer till rätt våning, vi går genom en korridor med dörrar och han tar upp rumsnyckeln han har i fickan på sina mörka jeans och låser upp dörren längst bort. Han öppnar dörren åt mig och jag går in i den enorma sviten. Mitt i rummet står en stor dubbel säng och mitt emot hänger det en stor plasma tv på väggen. Jag går genom rummet och öppnar balkongdörren, det var en underbar utsikt. Man såg den vita sandstranden som låg i en halvcirkel runt det mörka vattnet, det var en syn för gudarna. Jag känner hur Justin kommer bakifrån och lindar armarna runt mig.
- Du har en vacker utsikt säger jag drömmande.
- Jag har en vacker flicka i min famn svarar han.
- Flickan slår nog inte den här utsikten mumlar jag.
- Det gör hon absolut, fast jag har ju tur som har båda.

Jag vänder mig om och studerar hans vackra ansikte, hans perfekta drag, de bruna pigga ögonen, och håret som ligger precis på plats.
Han var definitionen av perfektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: