You and Me - Episode 5

2010-12-31 ♥ 16:27:55
Jag och Ashley kollade på varandra och himlade lite med ögonen, inte heller Ashley var ett stort fan av Justin.
Just då plingade det på dörren, och även om jag inte ville erkänna det var jag lite spänd över att träffa Justin.




Christian reste sig upp och gick och öppnade dörren.
- Tjaa, hörde jag utifrån hallen.
- Kom, vi har lite besök, sa Christian och gick tillbaka intill vardagsrummet.
Efter honom kom Justin, och jag ska inte ljuga; han såg ännu bättre ut i verkligheten.
- Hej Justin, sa Caitlin och log.
De andra killarna hälsade också, tydligen kände alla Justin.
- Det här är Ashley, sa Caitlin, och det här är Katherine.
- Hej, jag är Justin, sa han och log mot mig.
- Hej, hälsade jag tillbaka.
Sedan började dem andra prata med Justin om hans turné, och jag kunde inte låta bli att märka att han kastade flera blickar mot mig.
Tydligen märkte Aaron också det, för jag kände hur han drog mig närmare sig.
- Var kommer ni ifrån? Frågade plötsligt Justin oss.
- Washington, svarade Ashley.
- New York, sa jag.
- Vi är kusiner, förklarade Ashley, och bor hos våran morfar och mormor här.
- Okej, stannar ni över sommaren eller? Frågade han.
Jag nickade och hörde hur Aaron viskade något till mig.
- Kom, följ med mig!

Jag reste mig upp och följde efter Aaron, och kände hur Justin kollade på min rygg när jag gick.
- Vad är det? Frågade jag Aaron när vi kommit ut från vardagsrummet.
- Jag ville bara vara ensam med dig, svarade han och log.
Jag ställde mig på tå och kysste honom, han var nämligen riktigt lång.
Jag kände hur våra tungor möttes, och jag kände hur jag ryste. 
Efter ett tag hörde jag hur någon gick ut från vardagsrummet och jag vände mig om.
Där stod Justin och såg generad ut.
- Ähum.. Fö.. Förlåt, det var inte meningen att.. ähum.. störa, stammade han och gick in till toaletten som låg mitt emot köket.
Aaron skrattade lite, och undrade om jag ville följa med in och titta på filmen igen.
- Mm, snart, jag tänkte bara ta ett glas vatten eller något, och sedan måste jag ringa mamma, sa jag.
- Okej, jag tror du hittar glas själv, jag går iallafall in igen, sa Aaron och kysste mig på kinden.

Jag letade efter ett glas, som jag inte hade hittat ännu, när Justin klev ut ur toaletten.
- Hur går det? Frågade han mig.
- Jag kan inte riktigt hitta ett glas, förklarade jag.
Han gick och ställde sig bredvid mig och tog fram ett glas ur ett skåp jag ännu inte hade letat i.
Jag var fortfarande lite överraskad att Justin Bieber, en av världens kändaste tonåringar, var i samma hus som jag, och pratade med mig. Även om jag inte var så förtjust i honom så måste jag erkänna att det var ganska coolt.
- Så, jag såg dig med Aaron.. Började Justin.
- Jag vet, jag såg att du såg, började jag babbla.
- Så.. ni är typ tillsammans? Frågade han och tittade försiktigt på mig.
- Nej, alltså.. Jag.. Jag vet inte, sa jag förvirrat.
Justin nickade och verkade nöjd, nästan glad över min tveksamhet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NU ÄR DET NYÅRSFIRANDE :D VI HÖRS IMORGON!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hittar inte 6 av den här You and Me? :) Förseten fett bra :) <3

2011-02-14 @ 18:23:44
URL: http://prinsessancolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: