You and Me - Episode 39

2011-02-13 ♥ 13:02:09
Jag gick fram till soffan och kröp upp i hans knä samtidigt som filmen började.



- Vad tyckte du? Frågade jag när filmen var slut.
- Helt okej, svarade Justin och sträckte på sina armar.
- Helt okej? Den är mycket bättre en helt okej, sa jag och spärrade upp mina ögon.
- Okej, okej.. Den var, bra?
- Den är helt underbar, sa jag och himlade med ögonen.
Justin skrattade och tittade ut genom fönstret och på den nu mörka himlen.
- Jag fyller år snart, berättade jag glatt.
- Gör du? Frågade Justin.
Jag nickade och log stort.
- När?
- 23 oktober, svarade jag.
- Då ska du få en riktigt fin present, sa han.
- Sluta, sa jag men log ivrigt.

- Jag måste hem nu, jag ska göra middag ikväll, sa Justin efter ett tag.
- Okej, sa jag och lade armarna runt hans hals.
Han böjde sig fram och kysste mig länge.
- Jag älskar när du gör så, sa jag.
Han skrattade innan han vände sig om och gick ut genom dörren.
Jag bestämde mig för att mitt rum behövdes städas, och sedan tvingade jag mig att läsa igenom målen inför matteprovet ännu en gång.
Min mattelärare hade sagt att jag hade stor potential att gå ut med A i matte, om jag gjorde bra ifrån mig.
Och nu var det dags för första matteprovet, i geometri, vilket inte var min favoritinriktning.
Men jag kände mig ganska säker inför provet.
Efter ett tag kurrade min mage och jag undrade varför inte mamma var hemma ännu.
Just det, hon skulle hämta Pete efter fikat.
Jag ryckte på axlarna och ringde efter thai mat.

En timme senare låg jag slängd i soffan och tittade på Gossip Girl samtidigt som jag åt wokade nudlar direkt från pappburken den kommit i.
Under reklampausen tänkte jag på hur otroligt lyckligt lottat jag var som hade Justin.
Jag hade aldrig trott jag skulle få se honom igen. Jag hade trott fel.
Jag stoppade ner mina kinapinnan i lådan och försökte fånga upp en till nudel, men upptäckte att all mat var slut.
Jag suckade och reste mig upp, gick in till köket och slängde burken.
Jag kollade på min mobil och såg att jag fått ett nytt meddelande från Justin för några timmar sedan.
"Älskar dig! Glöm aldrig det"
- Aw, sa jag högt och svarade.
Sedan gick jag in till tv rummet igen, och gäspade stort.
Jag var riktigt trött, helgen hade varit omtumlande.
Det kändes så skönt att äntligen få vara med Justin igen.
Jag kände hur mina ögonlockar blev allt tyngre medan jag funderade vidare, och tillslut somnade jag.
------------------------------------------------------------------------------------------
Ledsen om det är något stavfel, men mitt Google Chromes stavningskontroll har slutat funka eller något..

Kommentarer
Postat av: Nicole

Skiit bra ju!

Undra bara om du ville länk byta med min andra blogg www.hollywoodnew.blogg.se ?



Kram! :-)

2011-02-13 @ 13:14:26
URL: http://niicolez.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://bieberdream.blogg.se/2011/february/one-less-lonely-girl-chapter-38.html#comment



kapitel 38 ute på bieberdream nu :)

2011-02-13 @ 13:24:29
Postat av: justindrewbstories.blogg.se

Bra blogg!

2011-02-13 @ 14:31:16
URL: http://justindrewbstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: