Episode 13 - Perfect Two

2011-01-03 ♥ 01:23:42
Jag dansar fram till Justin och kramar honom hårt.
- JUSTIN JAG SKA TILL GEORIGA!

- JAA! Skrek Justin och snurrade runt mig.
- Och Darlington School ligger bara lite mer än 30 minuter bort från Atlanta.
- Perfekt, svarar han och ler stort. Och om du vill så kan du följa med mig till Atlanta på imorgon så kan vi åka och besöka skolan och se hur det ser ut?
- Super, får jag träffa din mamma då? Säger jag och ler.
- Självklart, hon vill gärna träffa dig, säger han och ler tillbaka.

Då hör vi hur det plingar på dörren, jag springer och öppnar.
- Jessica! Säger jag glatt och ler stort.
- Kristen, svarade hon och log.
- Vet du var jag ska imorgon? Kvittrade jag glatt.
- Nej, berätta!
- ATLANTA!
- Du skämtar? Gud, vad jag är avensjuk!
- Det ska bli underbart, men jag saknar dig redan Jessie, säger jag och ger henne en kram.

Vi vänder oss båda mot trappan när vi hör att Justin är på väg ner.
- Hej Jessica, säger han och ger henne en kram.
- Hej Justin, piper hon och hon ler stort.
- Vad ska vi hitta på? Frågar jag dom.
- Det är fint väder så jag tycker vi cyklar till stranden, föreslår Jessica.
- Det låter super, säger Justin.

På somrarna här i Kaliforninen har man nästan alltid bikini på sig under kläderna istället för underkläder, det var ju så varmt att man behövde svalka av sig ibland. Så både jag och Jessica var klara att åka, vi satte oss på min säng medan Justin gick och bytte om. När Justin var klar så hämtade vi ut två cyklar från vårt garage, Jessica lånade min mammas och jag och Justin tog pappas. Jag satt bakom Justin på paket-hållaren och höll armarna runt hans mage, när vi kom fram till stranden var de båda genom svettiga och jag skrattade åt dom och drog av mig kläderna och sprang ner i det varma vattnet. Dom var inte långt efter, vi badade en lång stund innan vi gick upp och torkade i den upphettade sanden. 

- Är det varmt i Atlanta? Frågade jag och vände huvudet mot Justin som låg bredvid mig.
- Haha, ja absolut. Kanske inte lika varmt som här men varmt är det, sa han och mötte min blick.
- Bra, för jag skulle sakna det annars, sa jag och satte mig upp.
- Ska vi dra? Sa Jessica och reste sig.
- Japp, sa jag och reste mig med.
Vi cyklade hem, rättare sagt Justin och Jessica cyklade jag satt och skrek: SNABBARE!
Jessica lämnade cykel hos oss och sedan gick hon hem för hon och hennes nyblina pojkvän skulle på middag. Jag och Justin gjorde middag och sedan gick jag för att ringa mamma och pappa.
- Oliver McLovin' svarade pappa efter 5 signalen.
- Hej pappa, Justin åker tillbaka hem till Atlanta imorgon och är det okej om jag följer med så jag kan besöka skolan? Sa jag och höll tummarna för att han skulle säga ja.
- Ja, det låter som en bra idé Kristen.
- Super, vilken tid kommer ni hem imorgon?
- Vi landar 5, har ni åkt då?
- Jag tror faktiskt det, vi åker nog så tidigt som möjligt.
- Okej, men du får ha det så bra gumman. Och du har skickat över dina betyg till skolan va?
- Jadå pappa, puss! Sa jag och la på.

Jag gick upp till mitt rum där Justin låg utsträckt på sängen och snarkade ljudligt, jag skrattade tyst och och hoppade på honom. Han hoppade upp och landade på fötterna, jag låg och vred mig av garv.
- Kristen det där var inte roligt, sa han och höll sig dramatiskt för hjärtat, mitt hjärta klarar inte av sånt!
- Tyst med dig, sa jag och puttade ner honom på sängen igen.
- Vad ska vi hitta på? Frågade han mig och tittade på mobilen.
- Nattpromenad? Sa jag och log busigt.
- Busfrö sa han och kysste mig lätt. 

Vi gick ner och struntade i skorna och gick ut barfota. Asfalten var fortfarande varm från solens strålar, det var mörkt ute och det ända ljuset var från lyktstolparna. 
Där gick vi hand i hand, livet kunde inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

NAW ! ♥ jättebra :D meeeer <3

2011-01-03 @ 02:30:20
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: emma

Hejsan, gillar din blogg. ska vi följas via bloglovin? kramis :*

www.emmababy.se

2011-01-03 @ 10:50:00
URL: http://emmababy.se
Postat av: Johanna

Tycker att din novell är skitbra:D gillar kristens efternamn:Phahha

2011-01-03 @ 13:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: