Episode 15 - Perfect Two

2011-01-04 ♥ 19:57:32
Jag såg att Justin hade somnat så jag gick upp och stängde av tv och kröp sedan ner under täcket, jag låg och lyssnade till Justins andetag tills jag själv somnade.

Jag vaknade tidigt nästa morgon av att solen lös igenom fönsterna, Justin låg och andades rytmiskt bredvid mig. Jag smög upp och kollade vad klockan var, den började nära sig halv 6, jag gick in på toaletten och tog en lång dusch och tvättade håret noga. Jag gick tillbaka in i rummet och satte på mig ett par ljusa jeans och ett tajt linne med ett gulligt tryck på, sedan gick jag runt sängen och pussade Justin i pannan.
- Vakna älskling, sa jag mjukt och strök honom över kinden.
- Godmorgon, mumlade han.
- Sovit gott? Frågade jag och petade på honom.
- Jadå, du själv? Frågade han och drog ner mig ovanpå honom.
- Jag sov jättebra, svarade jag och kysste hans mjuka läppar.
- Hur mycket är klockan? Frågade han och kysste min hals.
- Strax 6, så vi borde åka snart.
- Ja verkligen, om vi ska vara vid Atlanta till ikväll så.

Han gjorde sig snabbt i ordning och sedan checkade vi ut och satte oss i bilen. Jag övertalade honom att låta mig köra ikväll om han körde på dagen, på eftermiddagen stannade vi och åt pannkakor och köpte godis vi skulle ha i bilen. Vi satt och drog dåliga skämt och sjöng med i Justins skiva ända fram till det var min tur att köra, då tvingade jag honom att vila lite. Jag bytte skivan mot radion och lyssnade på gamla klassiker, jag drog ner rutan och låt sommar luften strömma in och fyllas av dens somriga doft av blommor och gräs. Efter några timmar vaknade Justin till och vi bytte plats eftersom jag inte visste hur jag skulle åka när jag kom till Georgia. Justin bad mig skicka ett sms från hans mobil till Pattie hans mamma och berätta att vi snart var framme.

När vi kom in i Atlanta åkte förbi en massa vackra stora hus, med gröna trädgårdar. Justin svängde upp vitt ett stort vitt hus med stora fönster, då kom en ganska kort brunett ut springande ur huset. Justin går ur bilen och hon ger honom en lång kram.
- Skönt att ha dig hemma igen Justin, kvittrar hon.

Jag kliver ut bilen och går mot dom.
- Och du måste vara Kristen, säger hon och ler stort.
- Japp, det är jag, säger jag och ler tillbaka.
- Jag har hört mycket om dig från Justin, kvittrar hon och ger mig en kram.
- Bara bra saker hoppas jag, säger jag och skrattar.
- Absolut, nej men oj ni måste vara jättetrötta, jag ska låta er vara så ni får sova. Vi pratar mer imorgon.
- Tack mamma, säger Justin och bär in min väska.

Jag följer med Justin in i en rymlig hall, vi tar av oss skorna och vi går upp för en trappa i mörkt trä. När vi kommer upp för trappan är det ett stort vardags rum, vi går åt höger och Justin öppnar en dörr och låter mig gå in först. Rummet har vita tapeter, i fönsterna hänger det blåa gardiner och överkastet på den stora sängen matchade. Jag gick till sängen och la mig ner.
- Jag kommer dö av trötthet, klagade jag .
- Jag känner likadant, gå och lägg dig du. Jag ska ta en dusch först, sa han och gick in på toaletten.

Jag bytte om till en stor tröja och kröp ner under täcket, jag tog upp mobilen och twittrade lite. Efter en stund kom Justin ut med en handduk runt sig, och jag tänkte tillbaka på den där dagen på hans hotellrum. Jag kunde in hålla mig för skratt, han tittade oförstående på mig och skakade på huvudet. Han bytte om och la sig sedan bredvid mig i sängen.
- Vad ska vi hitta på imorgon? Frågade jag honom.
- Du ska få träffa några av mina vänner, sedan ska du få följa med till studion där du får träffa gänget.
- Härligt, mumlade jag och kysste hans hals.

Jag kände hur hans rös till och jag log nöjt.
- Sovgott min prins, sa jag och la mig på hans bröst.
- Desamma min prinsessa, svarade han och smekte mitt hår.

Nästa morgon vaknade vi av att någon knackade på dörren.
- Aa, kom in ropade Justin ny vaket.
- Godmorgon, klockan är 12 ni kan ju inte sova hela dagens. Sa Pattie glatt.
- Godmorgon, sa jag och sträckte på mig och log åt Pattie.

Hon hade med sig en bricka med frukost som hon ställde på bordet bredvid sängen, hon log mot oss innan hon gick ut och stängde dörren. Justin drog täcket över huvudet och suckade, jag drog av honom det och dreglade nästan av anblicken av hans bara överkropp.
- Du kan vara så irriterande ibland, mumlade han och drog ner mig över honom.
- Jag är expert, svarade jag och han rullade runt så han låg överst.

Jag rullade runt igen så jag skulle ligga överst men då tog sängen slut och jag ramlade i golvet. Justin vred sig av skratt och jag kunde bara tänka mig hur jag såg ut. Jag klättrade tillbaka upp i sängen igen och ruffsade Justin i håret innan jag sträckte mig efter något att äta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte,jätte,jättebra!!!!!!!:D

2011-01-04 @ 20:47:16
Postat av: Julia ♥

HAHA :D

2011-01-05 @ 16:58:53
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Julia ♥

HAHA :D MEEEEEEEER ♥

2011-01-05 @ 16:59:07
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: