Episode 19 - Perfect Two

2011-01-09 ♥ 12:52:20
- Justin, jag är så lycklig. Nu kommer vi kunna träffas, jag kommer träffa en massa nya vänner och åh. Allt är undebart, babblade jag på.
- Ta det lugnt Kristen, annars drabbas du av en hjärtinfarkt och kan inte börja på skolan i höst, sa han och ruffsade mig i håret.
- Strunt prat sa jag och blinkade till honom.
På vägen hem stannade vi och firade på en restaurang, dock blev vi tvungna att ge oss av lika snabbt som vi kom eftersom vi blev attackerade av fans. Vi skrattade bort incidenten och åkte hem till Pattie istället, på kvällen körde vi Xbox 360 och jag lärde känna Pattie mer. Sent på kvällen låg jag och Justin i deras vardagsrum och tittade på film, man kan inte säga att jag tittade på filmen utan jag beundrade mer Justins ansikte i profil. Jag tittade lite generat bort när han upptäckte mig.
- Vad gör du, sa han lite retsamt och blinkade till mig.
- Du är så snygg i profil att man inte kan låta bli att titta på dig, sa jag och log.
- Det är fult att stirra, sa han och spelade allvarlig.
- Men jag är en lagbrytare, sa jag och skrattade.
- Det vet jag nog, sa han och la armen om mig och vände huvudet mot tv skärmen igen.

Jag lutade huvudet mot hans axel och kände hur ögonlocken blev tunga, jag vaknade nästa morgon av ett par ljust bruna ögon stirrade på mig.
- Det är fult att stirra, muttrade jag och log sömningt.
- Jag är en lagbrytare, sa han och imiterade min röst.
- Hur kom jag upp hit? Sa jag förvirrat, jag somnade ju i soffan.
- Jag bar upp dig, det var ju onödigt att behöva väcka dig. Och du är så söt när du sover, sa han och tittade kärleksfullt på mig.

Jag satte mig upp och sträckte ut armarna över huvudet och gäspade, då märker jag att jag har en min sov tröja på mig och inte linnet jag hade igår kväll.
- Hur gick det här till, sa jag och fnittrade.
- Jag kunde ju inte låta dig sova i ditt fina linne, sa han och skrattade.
- Din pedofil, sa jag och kysste hans panna.

Vi lagade pannkakor till frukost och sedan gick vi upp och gjorde oss i ordning. Medan jag duschade ringde Justin till Christian och Caitlin, dom bestämde att vi skulle åka ut med deras båt. När vi var klara båda två packade vi ner alla saker vi behövde och jag bytte till bikini, med ett par shorts och ett enkelt linne över. Sedan sa vi hejdå till Pattie och satte oss i bilen, vi var hos dom efter tio minuter och då stod dom redo utanför huset.
- Hej på er, ropade Justin och vevade ner fönstret.
- Tja, skrek Christian.
- Hoppa in så kör vi ner till vattnet, sa Justin.
- Latmask, muttrade Caitlin och satte sig med Christian i baksätet.
- Hur är det med er? Frågade jag.
- Super bra, sa Christian och log stort.
- Jättebra, svarade Caitlin och vevade ner rutan och lutade sig ut.

Det tog inte lång tid innan vi var framme vid båten, vi tog ut våra grejer ur bilen och hoppade ombord på den mellan stora motor båten. Christian fixade med repen och när knutarna var upp knutna puttade han på och hoppade ombord. Caitlin styrde ut båten en bit ut på vattnet innan hon ropade att vi skulle sätta oss i en stor uppblåsbar ring, jag och Justin slängde den i vattnet och klättrade ner och satte oss. Christian kom med ett rep och knöt fast oss.
- Nu kör vi, skrek Caitlin och gasade iväg.
- AH, skrek jag och höll fast mig i Justin.

Vi satt kvar en ganska lång stund innan jag tappade taget och drog ner Justin i vattnet.
- Min tur, skrek Christian och hoppade ner i vattnet och krälade sig upp på den.

Jag och Justin simmade tillbaka skrattandes.
- Vi skulle kunnat sitta kvar jätte länge om det inte var för din dåliga balans Kristen, skämtade han och log stort mot mig.
- Jag har jättebra balans, det var du som puttade mig, argumenterade jag emot.
- Right, sa han sarkastiskt.
_______________________________________________________________________________________________
Kort episode men jag hinner inte mer ju nu, skriver en till kort ikväll :)
Och tack för era kommentarer, nu har jag en massa nya ideér !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svinbra :D Fast det var kort;)

2011-01-09 @ 18:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: