Episode 24 - Perfect Two

2011-01-12 ♥ 20:42:01
- Du måste gå upp nu, gå och duscha så gör jag frukost så länge, sa jag och reste mig.
- Mm, mumlade han.
- Sötnos, vakna, sa jag mjukt och drog fingrarna genom hans mjuka hår.

Jag gick så tyst jag kunde ner för den stora trappan och gick in i köket, jag plockade fram våffel järnet och satte in kontakten. Jag blandade snabbt i ordning en smet och gick ut och plockade några jordgubbar från Patties grönsaksland. Jag hade gjort klart några våfflor när en Justin kom ner för trappan, han hade precis duschat för hans hår var fortfarande blött.
- Hej darling, sa jag och log stort.
- Hej älskling, sa han och la armarna om mig och kysste mig mjukt på läpparna.
- Ät medan det är varmt, sa jag och plockade upp en ny våffla ur järnet.

Vi satt och åt en lång stund innan vi upptäckte att vi hade börjat få lite bråttom.
- Shit, sa jag och började plocka undan.
- Ta det lugnt Kristen, lämna det här så plockar jag undan det när jag kommer hem.
- Tack, sa jag och gav honom en snabb kyss och sprang upp och plockade i ordning några småsaker från Justins rum.

En kvart senare satt vi i bilen på väg till skolan, det var en solig och varm Augusti dag och det luktade nyklippt gräs och blomster.
- Justin? Sa jag och vände huvudet mot honom.
- Ja? Svarade han.
- Jag är glad att jag har dig, sa jag och log.
- Desamma älskling, sa han och la sin hand över min.

Vi satt tysta ett tag och bara njöt av varandras sällskap.
- Kristen, jag har något att berätta, sa han och tryckte min hand lite hårdare.
- Okej, svarade jag och blev lite orolig eftersom han lät allvarlig.
- Min World Tour börjar nästa vecka, jag kommer inte vara hemma på några månader, sa han och gav en ängslig blick.
- Oj.. Sa jag tyst, jag fick en klump i magen.
- Gumman, jag kommer smsa och ringa så ofta jag hinner, sa han och smekte min hand med sin.
- Men varför har du inte sagt något innan? Sa jag lite förtvivlat.
- Jag.. Jag vet inte.. Sa han lite avvaktande.
- När kommer du hem? Sa jag flätade in fingrarna i hans.
- Cirka 4 månader, sa han försökte se mig i ögonen.
- Det är en lång tid, men du har dina fans och tänka på, dom behöver dig, sa jag och pressade fram ett leende.
- Jag vet, men helst av allt skulle jag vilja stanna här med dig. Sa han och såg mig djupt i ögonen.

När vi kom fram till skolan bestämde vi att Justin inte skulle följa med in, så vi skulle slippa allt skrik och autografer. Han öppnade min bil dörr och vi stod där och kysstes en stund innan vi blev störda av en harkling bakom oss.
Vi vände oss lite generat om och där stod..


Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Oj,oj vem äär det? men skitbra!!!!:D

2011-01-13 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: