Episode 28 - Perfect Two

2011-01-14 ♥ 21:44:38
Jag tvingades berätta i detalj hur vi träffades och efter det somnade vi direkt.
Nästa morgon vaknade vi ovilligt av att mitt alarm sattes igång, Susanne började genast skratta när hon hörde att det var en Justin låt som spelades.
- Du skämtar Kristen, du vaknar till din pojkvän varje morgon? Flämtade hon fram mellan skratten.
- Ja, mumlade jag lite generat.

Vi gick ner i matsalen och åt frukost med dom andra eleverna, efter en stund känner jag ett par händer för ögonen.
- Gissa vem, viskar en mjuk röst i mitt öra.
- Hej Easy, sa jag glatt.
- Godmorgon Kristen, sa han och satte sig bredvid mig med hans bricka.
- Sovit gott? Frågade jag.
- Absolut, sa han.

Vi satt och pratade genom hela frukosten innan jag och Susanne gick och gjorde oss i ordning för skoldagen. Dagens outfit blev ett par ljusa blå jeans och en vit tunn blus, det var lite blåsigt idag så det var lika bra att sätta på sig jeans tyckte jag.

Under skoldagen visade sig det att lärarna här på Darlington var riktigt bra, och alla andra elever var också riktigt trevliga. När jag slutade klockan två redan gick jag ut och satte mig i gräset och lutade mig mot en av de enorma ekarna, jag plockade upp mobilen och ringde Justin.
- Hallå? Svarade Justin.
- Hej sötnos, sa jag glatt.
- Är du redo för lite kvalites tid med Bieber, frågade han flirtigt.
- Mer än redo, svarade jag.
- Jag är hos dig om 40 minuter, sa han och lade på.

Jag satt kvar där och väntade, efter ett tag knackade någon mig på axeln.
- Kristen, jag har letat överallt efter dig, sa Susanne.
- Ojdå, förlåt. Jag väntar på Justin nämligen, sa jag och log ursäktade mot henne.
- Det är lugnt, sa hon och log tillbaka.
- Slå dig ner om du vill, sa jag och klappade på marken bredvid mig.

Vi satt och pratade tills jag såg Justins svarta Range Rover komma inkörande på parkeringen resten jag mig upp och borstade av benen. Justin klev ut ur bilen inklädd i ett par perfekt sittande jeans, och en snygg t-shirt som satt perfekt mot hans bröstkorg. Mitt hjärta började slå snabbare när han log sitt vackra leende mot mig, han tog av sig sina svarta solglasögon och började gå mot mig. Jag vänder mig mot Susanne som sitter som ett fån och glor.
- Där ser du, sa jag lite malligt och vänder mig och börjar gå mot Justin.

Jag små springer fram till honom och han lyfter upp mig och snurrar nig några varv.
- Hur mår min prinsessa idag? Frågar han och ger mig en lång kyss.
- Underbart, svarar jag och drar in hans doft i näsan.

Vi gick hand i hand till bilen och när jag hade satt på mig bältet ser jag Easy stå i ett fönster och titta på oss. Jag tittade snabbt bort.
- Var ska vi hitta på idag? Frågade jag Justin.
- Vad du vill, sa han och log mot mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättebra!!!!:D men borde inte esay fatta att hon var ihop med justin från första början? men,men skitbra iaf:D

2011-01-14 @ 23:01:08
Postat av: Anonym

skiit bra MEEER!!!haha kommer inte justin bli avundsjuk?? aså när han inser att Easy flörtar med kristen!!XD

2011-01-15 @ 00:58:43
Postat av: Anonym

meeeer

2011-01-15 @ 14:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: