Episode 33 - Perfect Two

2011-01-16 ♥ 20:08:08
Jul lovet gick för fort och det var jobbigt att lämna Kalifornien men det skulle bli kul att träffa alla igen, speciellt Susanne och Easy. När jag landade i Georgia hämtade jag ut mina väskor och när jag sedan går mot utgången möts jag av en stor överraskning..

Där stod Justin, snyggare än någonsin i ett par svarta jeans och en tjock jacka. Jag stannade upp och blinkade några gånger för att försäkra mig om att jag inte drömde, när han såg mig började han gå åt mitt håll.
- Justin? Sa jag frågande.
- Hej, sa han och log lite prövande.
- Hej, sa jag och log.
- Hur är det? Frågade han mig.
- Eh, det är bra. Har du kommit hem nu? Frågade jag honom.
- Ja, för tillfället. Sa han och tog ett till steg mot mig.
- Hur länge är du hemma? 
- Tre veckor, sen ska jag till England och ha två konserter, sa han.
- Okej, sa jag lite blygt.

Han la armarna om mig och gav mig en kram.
- Jag har saknat dig Kristen, sa han tyst.
- Mm, sa jag lite avvaktande.
- Och du har armbandet på dig, sa han förvånat.
- Som ett minne, sa jag och tittade ner i marken.
- Ett minne? Sa han och såg förvirrad ut.
- Jag trodde aldrig jag mer skulle få se dig, sa jag och kände hur mina ögon fylldes med tårar.
- Men Kristen, jag är här nu och jag är bered på att höra din förklaring, sa han mjukt.
- Jag har ingen riktig förklaring, snyftade jag fram.

Justin svajade till.
- Eh aha, sa han tyst.
- Jag sabbade allt, sa jag och vågade inte titta honom i ögonen.
- Men du.. Hans röst bröts.
- Varför är du är? Frågade jag.
- Jag trodde du ville ha mig här, sa han och försökte se mig i ögonen.
- Jag har en annan pojkvän nu Justin, sa jag och tårarna rann ner för mina kinder.

Det såg ut som han hade fått ett slag i magen.
- Aha, då ska jag väl gå, sa han och vände sig om och gick.

Jag såg honom gå ut genom dörren och innan han klev in i sin svarta Range Rover slog han näven i taket. Jag gick med snabbt steg mot min vita audi, som stod på samma ställe där jag parkerat den för lite över två veckor sedan. Istället för att köra tillbaka till skolan direkt åkte jag till stranden jag och Justin hade varit på för några veckor sedan, den var lika tom som den hade varit förra gången. Det var kyligt i luften och jag drog min Canada Goose tätare runt kroppen, jag satte mig ner i den kalla sanden och lutade huvudet mot knäna. Jag älskade verkligen Justin, men jag hade Easy nu och jag älskade honom med. Jag kunde ju inte bara ge upp det jag hade med Easy för Justin eller?

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Oj,oj nu har hon lite fel mån tro;) men iaf skitbra:)

2011-01-16 @ 20:15:29
Postat av: Hannah

omg je upp easy och bli till sammans med justin för i helvete ( ursäkta orden )

2011-01-16 @ 21:08:54
Postat av: elle

DET SKA VARA JUSTIN BARA JUSTIN JUSTIN JUSTIN JUSTIN JUSTIN JUSTIN JUSTIN JUSTIN JUSTIN JUSTIN

2011-01-17 @ 03:34:15
Postat av: K A R I N

S K I T B R A, men hon ska vara med Justin :D

2011-01-17 @ 19:09:24
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: