Episode 8 - Perfect Two

2011-01-01 ♥ 03:09:32
Jag hoppar ner från hans rygg och slänger mig ner i vattnet, jag tar hans hand och drar ner honom också. Han lyfter upp mig och snurrar mig i en cirkel, jag virar benen runt hans höfter och kysser honom passionerat. Jag avslutar kyssen och kollar på honom.
- Kristen du är underbar vet du det? Säger han och ler hans smärtsamt vackra leende.

Jag kunde inte stoppa de, mina ögon fylldes med tårar. Det här var så vackert, han var så vacker, och det var dom vackraste orden jag någonsin hört.
-  Gumman säger han och kramar mig.
- Åh Justin, det är så vackert snyftar jag fram och vilar huvudet mot hans axel.
- Vad är vackert? Frågar han mig och stryker mig över ryggen.
- Allt, allt är perfekt mumlar jag nästan ohörbart.

Vi står där och kramas en stund tills jag började frysa.
- Du skakar Kristen, kom så går vi in säger han och lägger beskyddande armen om mig.
Vi gick tillbaka till hotellet och åkte upp till rummet.

- Eh Justin skulle jag kunna få ta en varm dusch frågade jag.
- Absolut, det hänger en oanvänd handduk i badrummet.
- Tack säger jag och ler lite blygt.
Jag går in i badrummet och låser dörren, jag tar av mig kläderna och går in i den stora duschen. Jag duschar varmt en lång stund och när jag kommer ut så är det imma på spegeln, jag går fram till den och skriver.
''Justin hjärta Kristen''.
Jag virar handduken runt mig och går tillbaka in i rummet, jag går fram till min väska som ligger slängd innanför ytterdörren, jag ''knyter'' upp handduken så den ska hålla sig uppe av sig själv. Jag tar upp kläderna och vänder mig om, han sitter på sängen och kollar på mig. Jag ler mot honom och då händer saken som inte får hända. Handduks knuten går upp och handduken faller till golvet.
Oups..
__________________________________________________________________________________
HAHA, lite rolig episode eller vad säger ni?
Aja, jag kommer med flera nya imorgon, undrar hur Justin reagerar på handduks incidenten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: