You and Me - Episode 11

2011-01-02 ♥ 22:41:01
- För kvällen då jag lurade ut dig, det var.. inte så snällt, och att jag sedan bara kysste dig fast jag inte kände dig alls. Jag.. gillar dig, och den kvällen ville jag bara vara nära dig, sa Justin tyst och tittade ner på mitt rosa täcke.
- Det.. det är okej Justin, jag hade faktiskt inget emot det, mumlade jag.



- Är det säkert? Frågade Justin och tittade mig i ögonen.
Jag nickade bara, hans ögon hypnotiserade mig, och jag visste att jag inte skulle kunna få fram ett ord även om jag försökte. 
- Har du sagt något till Aaron? Frågade Justin.
Jag tvingade mig att titta bort från hans ögon och harklade mig lite innan jag svarade.
- Nej. Varför skulle jag göra det? Frågade jag förvånat.
- Jag tänkte om ni typ var tillsammans eller så..
- Nej, vi är fortfarande inte tillsammans, och vi kommer nog inte bli det heller, svarade jag.
- Tror du inte? Varför inte? Frågade Justin intresserat.
- Jag.. Liksom.. Det finns någon som jag känner mycket starkare för.. Sa jag och tittade rätt in i Justins ögon.
När jag sa det högt insåg jag att det faktiskt var så, att nu när jag lärt känna Justin ville jag ha honom - inte Aaron.
- Gör du? Frågade Justin. 
Jag nickade och såg hur Justin lutade sig närmare mitt ansikte.

Då rycktes dörren upp och Ashley stormade in.
- Katherine! Hur mår.. Störde jag? Frågade Ashley och stannade upp halvvägs till min säng.
- Nej, jag skulle bara känna om hon fortfarande hade feber, svarade Justin och kände på min panna.
- Har hon det?
- Nej jag tror inte det, svarade Justin och ställde sig upp, men jag borde verkligen gå nu.
- Okej, svarade Ashley och log snabbt åt honom.
- Hej då, vi ses, sa Justin och gick.
Jag satt helt stilla och frågade mig själv vad som nyss hänt. Eller vad som skulle hänt om inte Ashley kommit hem.
- Var har du varit? Frågade jag och bestämde mig för att fundera på det senare.
- Vi tältade på stranden, sa jag inte det förut? Frågade Ashley.
- Nej, du gjorde nog inte det, men nu måste du berätta - hur går det med Tyler?
- Åh, det går jätte bra.. Sa Ashley och log stort.
- Är ni officiellt tillsammans? Frågade jag och blinkade åt henne.
- Neej, inte ännu iallafall! Svarade Ashley och rynkade lite på näsan.
- Vet du vad? Jag skulle bara vilja sova en liten stund, så jag mår bra igen imorgon! Sa jag och gäspade.
- Låt inte mig störa, sov gott, svarade Ashley och gick ut ur rummet.

När jag vaknade morgonen efter mådde jag mycket bättre, så jag och Ashley bestämde oss för att åka och shoppa.
Vi rusade ut och in genom butiker hela förmiddagen innan vi tillslut bestämde oss för att bege oss hemåt.
Vid lunchen föreslog morfar att vi skulle äta middag ute ikväll.
- Det låter bra, tyckte Ashley och jag nickade medstämmande.

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA !! ♥ new reader här ;D när ska du skiva mer ?! :D <3 skriv meeeer nu ! ^^

2011-01-03 @ 01:52:46
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Naw, vad gulligt sagt av Katherine till Justin

;) Du skriver skitbra ska du veta:D

2011-01-03 @ 10:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: