You and Me - Episode 7

2011-01-01 ♥ 15:43:13
Han pressade försiktigt sina mjuka läppar mot mina, innan han drog sig undan några centimeter från mitt ansikte.
- Därför, svarade han och jag kunde känna hans varma andedräkt kittla mig i ansiktet.
- Ehum, ok..okej, var det enda jag kunde få ut.
Hur lite jag än ville erkänna det så gillade jag hans kyss, mycket.



När jag gick hem senare den natten, försökte jag reda ut mina tankar och känslor.
Jag var så förvirrad, jag visste inte hur jag kände.
Jag gillade verkligen Aaron, men det kändes mer rätt när jag var med Justin.
Men han var en världskändis, och jag kände honom knappt.

Jag smög tyst uppför brandstegen, in i sovrummet och gick och lade mig.
Morgonen efter vaknade jag av att Ashley skakade om mig.
- Upp med dig! Sa hon.
- Nej, jag orkar inte, stönade jag.
- När kom du hem inatt egentligen? Frågade Ashley medan hon klädde på sig.
- Sent, jag träffade Justin vid brasan.
- Va? Justin? Skulle du inte träffa Aaron? Frågade Ashley.
Jag suckade och berättade om vad som hade hänt.
- Ofta? Hur blir det med Aaron?
- Jag vet inte, sa jag och drog täcket över huvudet.
Då ringde min mobil och jag svarade.
- Hej det är Aaron.
- Hej, svarade jag.
- Vill ni komma över till Tyler, så tänkte vi åka och köpa frusen yoghurt, föreslog Aaron.
- Eh, absolut, vi kommer snart!

När vi kom fram till Tyler en halvtimma senare var jag rejält nervös över att träffa Justin igen.
Aaron mötte mig i hallen, och vi gick tillsammans in till vardagsrummet där Justin satt.
- Hej Katherine, log han och reste sig upp för att krama mig.
- Hej Justin, svarade jag och kramade om honom.
Jag märkte hur Aaron stelnade till bakom mig, och jag blev otroligt irriterad på hans avundsjuka.
Vad hade han att vara avundsjuk för?
- Ska vi åka eller? Frågade Justin och gjorde sin hairflip.
- Jo, absolut, svarade Tyler.

Vi skulle åka i två bilar, den ena som Justin körde och den andra som Tyler körde.
Aaron hoppade in i baksätet till Tylers bil och klappade på sätet bredvid sig för att visa att jag skulle sätta mig där.
- Katherine, kom, åk med mig! Sa Justin bakom mig, tog min hand och drog mig mot hans bil.
Jag ryckte på axlarna mot Aaron, som nu såg riktigt förbannad ut.
Medan vi åkte pratade Justin och Christian, som också åkte i Justins bil, under tiden som jag funderade på hur jag skulle göra med Aaron.
Då kände jag en hand på mitt lår, Justin hand.
När jag kollade på honom kände jag hur mitt hjärta bultade hårdare, och insåg att jag inte reagerade såhär när jag var nära Aaron. 
Visst reagerade jag på honom, men inte lika starkt.
- Hej Justin, svarade jag och kramade om honom.
Jag märkte hur Aaron stelnade till bakom mig, och jag blev otroligt irriterad på hans avundsjuka.
Det är ju inte precis som att vi var tillsammans, så vad hade han att vara avundsjuk för?
- Ska vi åka eller? Frågade Justin och gjorde sin hairflip.
- Jo, absolut, svarade Tyler.
Vi skulle åka i två bilar, den ena som Justin körde och den andra som Tyler körde.
Aaron hoppade in i baksätet till Tylers bil och klappade på sätet bredvid sig för att visa att jag skulle sätta mig där.
Ashley hoppade in i framsätet till Tylers bil.
- Katherine, kom, åk med mig! Sa Justin bakom mig, tog min hand och drog mig mot hans bil.
Jag ryckte på axlarna mot Aaron, som nu såg riktigt förbannad ut.

Kommentarer
Postat av: elle

GRYMT, MEEEEEEEEEER !!!!!

2011-01-01 @ 16:32:55
Postat av: Anonym

skiit bra MEEEEEEER

2011-01-01 @ 21:00:14
Postat av: sofiastrand

MER ! AS GRYMT !

2011-01-01 @ 22:01:37
URL: http://sofiastraaand.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeer

2011-01-01 @ 23:24:05
Postat av: Julia

Fyfan vad bra! Ni är grymma på att skriva noveller alltså, läser båda. ;)

2011-01-02 @ 00:30:57
URL: http://biebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: