You And Me - Episode 3

2010-12-31 ♥ 03:24:40
- Ash, visst var han Aaron söt? Frågade jag medan hon flätade mitt hår.
- Joo, han verkar gilla dig, svarade hon och jag kunde höra hur hon log.
- Tror du? Frågade jag glatt.
- Jaa, vi får väl se vad som händer.
- Det samma gäller dig och Tyler, svarade jag och sedan sa Ashley åt mig att flätorna var klara.



Vid åtta började vi gå mot "stranden" som låg ganska nära morfar och mormors hus, på gångavstånd iallafall.
När vi kom fram till brasan hade nästan gått ner, och hela himlen var persikofärgad.
Jag såg Christian vinka åt oss, och vi gick mot honom.
Jag slog mig ned bredvid Aaron som pratade med Kevin, och inte märkte mig förrens jag knackade han på ryggen.
- Katherine, hej! Sa han och log stort mot mig.
- Hej, svarade jag och log tillbaka.
- Kommer du härifrån? Frågade Aaron.
- Nej, jag är ifrån New York. Du då ?
- Jag bor här, i närheten av Tyler, svarade Aaron.
- Jaså? Jag också, eller.. Min morfar och mormor bor på samma gata som honom, sa jag och tittade in i Aarons ögon. Dem hade en djup grön färg, som passade riktigt bra till hans mörka hår.
- Så du bor hos dina morföräldrar? Hur länge stannar du?
- I en månad, så vi kommer nog träffa på varandra flera gånger, sa jag och log.
- Vi får väl hoppas, sa Aaron och jag log instämmande.
Aaron stirrade in i mina ögon, och smålog.
- Du har otroligt fina ögon, sa han utan att vända bort blicken.
- Tack, mumlade jag generat och kollade ut över brasan.
Aaron skulle precis säga något mer när Christian ropade på mig.

- Katherine, du måste träffa min syster; Caitlin, sa Christian.
Jag såg en söt, lite kortare brunett stå bredvid Christian.
- Hej, jag heter Katherine, sa jag och log mot henne.
Hon log tillbaka och presenterade sig själv.
- Bor du här? Frågade hon mig.
- Nej, jag kommer från New York, sa jag och upprepade det jag tidigare sagt till Aaron.
- Okej, jag älskar New York.
- Ja, det är underbart, sa jag och nickade.
Jag och Caitlin stod och snackade ett tag, innan Aaron knackade mig på ryggen.
- Ähum, Katherine, vill du ta en promenad med mig? Sa han och hälsade på Cailtin med ett leende.
Jag nickade och började gå bredvid honom vid strandkanten.

- Åh, jag älskar att vara här i Atlanta, det är så mysigt, sa jag när vi började närma oss brasan igen. Vi hade promenerat ett bra tag, och pratar om allt möjligt innan vi bestämde oss för att börja gå tillbaka igen.
- Jaa, helst när du är här, sa Aaron och jag kände hans hand nudda min. 
Mitt hjärta slog dubbelslag, och var nära på att brista ut i något töntigt glädje fnitter.
- Jag vet att jag precis träffat dig Katherine, men jag gillar dig redan, sa han allvarligt.
- Jag.. Jag gillar dig också Aaron.
Han stannade en bit från brasan, och jag gjorde det samma.
- Godnatt Katherine, sa han mjukt och jag såg hans ansikte närma sig mitt.
Besviket kände jag hur han kysste min kind, inte min mun.
Sedan vände han sig om och små joggade bort mot brasan.
Jag suckade lyckligt, det var ingen tvekan om saken - jag gillade verkligen Aaron.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mer inlägg kommer imorgon ;) Eller idag, kanske man säger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Handlar nt den om Justin elrh?? Plus nie så jävla duktiga fortsätt så<3:D

2010-12-31 @ 03:54:50
Postat av: Julia

jättebra meer

2010-12-31 @ 10:33:01
Postat av: Karro ;)

sv: Hey, har inte tid just nu men ska sätta mig någon gång o läsa då jag har tid :)



Läs gärna min med :P<3

2010-12-31 @ 11:56:12
URL: http://bbejber.blogg.se/
Postat av: Elle

JAG BÖRJADE LÄSA ALLA IDAG, DOM ÄGER. NI ÄR AWESOME CHEYER, FORTSÄTT SÅ !!

2010-12-31 @ 12:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: