You and Me - Episode 17

2011-01-14 ♥ 18:03:10
- Vad bra! Jag undrar om du skulle vilja sova över här någon dag? Ashley kan också följa med.
- Absolut, funkar det imorgon? Frågade jag samtidigt som Ashley kom in i rummet.
- Jadå, det funkar toppen! Svarade Caitlin och lade på.
- Det var Caitlin som undrade om vi ville sova över hos henne imorgon, sa jag till Ashley.
- Det låter bra!




Dagen rullade på och jag somnade snabbt på kvällen. 
Jag mådde mycket bättre nu än kvällen innan, så jag sov ganska djupt.
Under dagen gjorde vi inte så mycket, till lunch åt vi på restaurang.
När vi kom hem packade vi snabbt ner lite nödvändiga saker, innan vi begav oss till Caitlin's hus.
- Hej, sa Caitlin glatt när hon öppnade dörren.
Hon ledde oss till ett stort rum i källaren, som hade vita väggar och en heltäckningsmatta.
På väggen satt det en tv, och det låg tre madrasser på golvet bredvid ett gäng fåtöljer.
- Vad mysigt det är! Sa Ashley och lade sin väska på golvet.
- Tack, svarade Caitlin och satte sig på en madrass, ska vi titta på en film?
- Visst, svarade jag och vi följde med Caitlin till vardagsrummet där deras filmer fanns.
- Åh, kan vi inte titta på en skräckfilm? Frågade jag och drog ut en film som såg lite läskig ut.
- Det gör vi! Fastslog Ashley och Caitlin nickade instämmande.
- The Childrens, är den bra? Frågade jag och läste från filmomslaget.
- Ähum.. Jag tror inte jag har sett den ännu, men Chrisitan sa att den var riktigt äcklig, svarade Caitlin.
- Perfekt, sa Ashley och vi gick ner till källaren igen.

Flera timmar och några skräckfilmer senare låg vi nerbäddade under våra täcken på madrasserna.
- Hur är det med Tyler? Frågade Caitlin Ashley.
- Det är jätte bra, vi har det toppen ihop, svarade Ashley och log.
- Så ni är typ.. tillsammans? 
- Eh, jaa, eller något liknande, sa Ashley.
- Och Katherine, hur är det mellan dig och Aaron? Frågade sedan Caitlin.
- Eh, alltså det är nog inte något mellan oss direkt.. Jag har nog fallit för Justin, svarade jag.
- Jaha, vi var tillsammans förut, svarade Caitlin.
- Var ni? När då?
- Något år sedan, men vi gjorde slut när han skulle på någon turné, sa Caitlin.
- Eh, jaså.. Svarade jag och funderade på om samma sak skulle hända oss, även fast vi inte precis var tillsammans.
- Ska vi titta på en till film? Frågade Ashley och ställde sig upp.

När vi vaknade nästa morgon efter några få timmars sömn hade jag fått ett sms utav Justin.
"Hej babe, vill du komma över till mig ikväll? Du kan väl sova över ;)"
Jag svarade snabbt ja, och sedan gick vi upp till köket.

När vi satt ner vid bordet med våra pannkakor dränkta med sirap kom Christian ut från sitt rum.
- Gjorde ni inga pannkakor till mig? Frågade han och slog sig ner vid oss.
- Det finns säkert några kvar, kolla vid spisen, sa Caitlin och pekade.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dålig uppdatering jag vet, och det hände inte så mycket i detta avsnitt, men jag har några ideér, och nu är det helg = mycket tid för att skriva :)

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Mycket,mycket bra!!!!!!:D Inte alls tråkig!!!!:D

2011-01-14 @ 18:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: