You and Me - Episode 34

2011-01-31 ♥ 21:15:15
När jag kom ut kände jag hur det drog kyligt, och slog armarna om mig.
Jag gick sakta till skolans baksida, och undrade vad jag skulle få se.
Då såg jag en silhuett sitta på en filt som var omringad av en massa tända ljus.



- Justin? Viskade jag.
- Katherine, svarade han mjukt och vände sig om mot mig.
- Vad är det här? Frågade jag och visade en gest med handen mot filten.
- Sätt dig ner, sa han och drog ner mig bredvid honom.
- Jag vill få dig tillbaka, jag vill visa att du kan lita på mig, sa han tyst efter ett tag.
Jag visste inte vad jag skulle svara, så jag kollade bara in i hans otroliga ögon som reflekterade det mjuka ljuset från ljusen runt filten.
- Jag vill ha dig, Katherine. Jag vet inte vad jag ska göra för att du ska lita på mig igen.. Men jag lovar att jag aldrig, någonsin, mer kommer såra dig, sa han och tog mina händer i sina.
- Justin.. Jag vet inte vad jag ska säga, sa jag och svalde.
Mina känslor svämmade över på ett sett jag inte upplevt förut.
Klart jag skulle ta honom tillbaka, klart jag kunde lita på honom.
- Katherine, jag kan inte klara mig utan dig, du är i mina tankar hela tiden. Ditt skratt, ditt leende, ditt sätt att prata, din personlighet, allt.
Han kollade fortfarande in i mina ögon, och tryckte mina händer hårdare.
- Snälla Katherine, jag behöver dig. Kan du ta mig tillbaka? Viskade han.
Jag nickade och kastade mig runt hans hals.
- Såklart, viskade jag.

Han tog sina händer runt mitt ansikte och kysste mig länge.
Det var så otroligt skönt att få känna hans läppar mot mina igen, som jag hade saknat det.
- Jag.. Jag älskar dig Katherine, viskade han sedan.
- Och jag älskar dig, sa jag.
- Jag har verkligen saknat dig, viskade jag sedan.
- Jag har saknat dig också, sa Justin och höll om mig hårdare.
Jag började kyssa honom igen, mer passionerat nu.
- Kom, vi åker hem till mig, viskade han och reste sig upp.

När vi klev ut ur taxin stod vi framför en hög byggnad, och vi skyndade oss in.
När vi kom upp till Justins våning var ingen där.
- Var är Pattie? Frågade jag när vi klev in i Justins beiga rum.
- Hon är inte hemma ikväll, sa han och började genast kyssa mig igen.
Vi lade oss på sängen, och kyssarna blev allt längre och passionerade.
Jag drog av Justins tröja och drog handen över hans vältränade, hårda mage.
Han drog sakta ner dragkedjan till min klänning och kollade på mig.
- Du är så vacker, viskade han innan han drog av klänningen helt.
Jag drog av hans byxor, och sedan låg vi båda där i bara underkläder.
- Är du.. redo? Frågade han.
Jag nickade till svar, och lät det hända.

Kommentarer
Postat av: elle

du är så jävla bra!! Och du uppdaterar BÄST av alla noveller jag läser !! FORTSÄTT SÅ CHEYEN !! jag älskar dina noveller !! AWESOME KEEP GOIN' !! ;)

2011-01-31 @ 21:39:15
Postat av: Julia

Aww, älskar era noveller. :)

2011-02-01 @ 11:53:55
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Juli

Awesome, älskar't! oh jag stor gillar din uppdatering! :D

2011-02-01 @ 18:15:24
Postat av: Johanna

Suveränt bra!!!:D Ja de är tillsammans igen ;)

2011-02-01 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: