Episode 56 - Perfect Two

2011-02-13 ♥ 15:19:53
Dagen efter skolavslutningen hade vi bokat den nästan fem timmar långa flyturen till Mexico, allt var fixat och strandhuset var hyrt.

- Kom nu älskling, vi måste åka nu. Ropade Justin från nedervåningen.
- Jaja, jag kommer. Ropade jag tillbaka och slängde ner det sista i resväskan innan jag släpade ner den för trappan.

Justin stod i hallen tillsammans med mamma och hade ett stort leende på läpparna.
- Färdig, sa jag glatt och satte på mig skorna innan jag kramade mamma hejdå.

Justin bar in våra väskor i bilen och jag vinkade till mamma en sista gång innan jag klev in.
- Taggad, sa Justin och blinkade till mig innan vi körde iväg mot flygplatsen.
- Till hundra, skrattade jag och vevade ner bilrutan.

Många timmar senare så klev jag och Justin av flyget i Mexico, Alec hämtade upp oss på flygplatsen och släppte av oss vid huset vi hade hyrt. 
- Wow, det är helt underbart. Sa jag lyckligt.
- Aa, verkligen. Mumlade han instämmande.

Det var stort och rymligt och man såg rätt ut i vattnet, jag öppnade dörren och gick ut på den lilla altanen.
- Kom igen Justin vi badar, ropade jag och sprang ner i vattnet utan att bry mig och att kläderna blev blöta.
- Jag kommer, sa han och drog av sig sin t-shirt innan han sprang ut i vattnet.

Vi badade i nästan en timme innan vi började frysa, då gick vi upp och tog av oss alla blöta kläder och bytte om till varsin fluffig mjuk morgonrock.
- Jag börjar bli hungrig, sa jag och gick för att titta om det fanns någon mat i kylen.
- Jag med, sa han och virade sina armar runt mig.

Vi tog skivade en melon och tog varsitt glas cola och satte oss på altanen som vätte ut mot vattnet.
- Jag vill aldrig åka här ifrån, mumlade jag.
- Vi har precis kommit hit så ta det lugnt, skrattade han och log mot mig.
- Jaja, sa jag och log stort mot honom.
- Kom, sa han och sträckte ut armarna mot mig.

Jag gick runt det lilla bordet och kröp upp i hans knä.
- Du är bland det bästa som har hänt mig, sa han och tittade djupt in i mina ögon.
- Älskar dig, sa jag och kysste honom passionerat.

Han började fumla med händerna innanför mitt linne och jag rös av hans beröring.
- Justin? Mumlade jag.
- Aa? Sa han mot min hals.
- Är du.. Eh.. Redo? Frågade jag förväntans full.
- Tror det, sa han och tittade mig i ögonen.
- Säker? Frågade jag.
- Japp, sa han och kysste mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: