Episode 39 - Perfect Two

2011-01-21 ♥ 23:12:14
- Nu kör vi, sa Caitlin och vi gick in i deras vardagsrum och bänkade oss framför tvn.

- YES! Skrek Justin.
- Äh, det var bara tur. Muttrade Christian surt.
- Ge er, nu ska jag äga ut er båda. Sa jag malligt och tog en kontroll.

- Fy på er, ni kan väl inte bara döda mig. Sa jag när jag förlorade.
- Livet är tufft Kristen, sa Justin och strök mig över kinden.

Jag rös i hela kroppen av beröringen.
- Nu hittar vi på något tycker jag, sa jag och ställde mig upp.
- Jag kan inte hålla med mer, sa Caitlin.
- Jag tycker vi drar och käkar lunch någonstans, sa Christian.
- Bra idé, sa Justin och plockade upp Iphonen och gick iväg ett tag

Några minuter senare kom han tillbaka.
- Så har fixat bord på ett ställe med världens godaste pannkakor, sa han och log stort.
- Pannkakor till både frukost och lunch, det är okej för mig. Sa jag och min mage kurrade högt.

Alla brast i skratt.
- Haha, kom nu. Sa Caitlin och reste sig.

Dagen flöt iväg men när det började närma sig middags tid började Justins mobil ringa.
- Hallå? Svarade Justin.
- Aha, okej. Då vet jag, ja jag tror Kristen sover över. Sa han och slängde en frågande blick mot mig, jag nickade ivrigt på huvudet.
- När kommer du hem? Visst, jag klarar mig. Snälla mamma det handlar om en dag, sa han och suckade.
- Älskar dig med, hejdå. Avslutade han och la på.

Han vände sig mot mig.
- Mamma blev bjuden på middag hos några vänner i Cartersville hon stannar där inatt och kommer hem imorgon, så hon undrade om du skulle kunna hålla mig sällskap. Mammor, sa han och himlade med ögonen.
- Visst, sa jag glatt.
- Måste du tillbaka till skolan och berätta att du stannar en dag till? Frågade han.
- Aa, tror det. Sa jag och kände hur det pirrade av förväntan i magen.

När vi hade lämnat av Caitlin och Christian hemma hos dom åkte vi förbi skolan och jag pratade med Mrs Standford, och efter det åkte vi direkt hem till Justin igen.
- Jag är hungrig, klagade Justin när vi kom innanför dörren.
- Vi fixar i ordning nått då, sa jag och gick mot köket.
- Hm.. Vad sägs om att vi gör våran egen pizza? Sa han och kollade efter alla ingredienser.
- Det låter jätte gott, sa jag och hjälpte till att plocka fram allt.

Vi började med degen och när jag höll på med mjölet tog jag chansen, jag stoppade ner handen i mjölet och placerade min hand på Justins mörka tröja. Det blev en perfekt vit hand.
- Yes, sa jag och gjorde en seger chest.
- Nu du, sa han och drog två mjöliga fingrar över mitt ansikte.
- Ah, skrek jag och tog upp en näve mjöl och kastade över honom innan jag sprang iväg.

Jag gömde mig bakom soffan i deras stora vardagsrum men Justin hittade mig direkt.
- Busunge, sa Justin och lyfte upp mig.
- Släpp ner mig, sa jag och skrattade som en galning.

Jag sprattlade med benen och tillslut tappade Justin balansen och vi ramlade ihop på deras tjocka matta. Vi låg i en hög på golvet och hämtade andan, efter ett tag vred jag på huvudet mot hans håll och han låg så närma än vad jag trodde. Hans varma andedräkt kittlade mig i ansiktet och jag tittade in i hans bruna ögon.
- Jag älskar dig Justin, sa jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome, mera!

2011-01-22 @ 02:05:29
Postat av: Johanna

Grymt bra!!! undrar hur har reagerar??:)

2011-01-22 @ 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: