Episode 42 - Perfect Two

2011-01-23 ♥ 18:48:26
Vi gick ner till och satte oss i dom sköna fåtöljerna i lobbyn och väntade på dom andra.
När vi alla hade samlats bestämde vi oss för att äta på hotellets restaurang.
- Vad säger ni om att ta en omgång biljard? Frågade Kenny.
- Jag är ganska trött, vill du Kristen? Frågade han mig.
- Tror inte jag orkar, svarade jag och gäspade stort.
- Gå upp och lägg er ungdomar, sa Scooter.
- Låter som en bra ide, sa Justin och log.
- Vi har beställt väckning klockan 8, vi har fösta interjuven klockan 11. Sa Scooter.
- Uppfattat, sa Justin.

Vi sa godnatt till alla och gick upp till rummet, jag gick direkt in på toaletten och tappade upp ett varmt bad. Jag tog av mig kläderna och klev i, jag hörde Justin nynna på någon låt. 
- Justin vad är det för låt? Ropade jag.
- California Girls, sa han och skrattade.
- Gullunge, sa jag.

Det knackade lätt på toalett dörren.
- Aa? Sa jag.
- Får jag borsta tänderna, frågade han.
- Visst, svarade jag.

Han öppnade dörren och gick in.
- Jag tittar inte, sa han retsamt.
- Det brukar låta så, sa jag och skvätte vatten på honom.
- Busfrö, sa han och kletade tandkräm på tandborsten.

Jag doppade ner huvudet i vattnet och tog en schampoo klick i handen, jag kletade in det i håret och sköljde sedan ut. Jag gjorde samma sak med en klick balsam. Jag klev där efter upp ur vattnet och virade en handduk runt kroppen, jag gick fram till Justin och kysste hans nacke.
- Kan vi inte se en film sen, sa jag och tog fram min tandborste och tandkräm.
- Absolut, svarade han.

Jag gick tillbaka in till rummet med tandborsten i munnen, när jag hade borstat klart tänderna knackade jag på toa dörren.
- Kom in, ropade Justin.

Jag öppnade dörren och skrattade åt Justin som låg i badkaret med slutna ögon.
- Du är inte lite trött, sa jag och spottade i hand fatet.
- Väldigt roligt, sa han sarkastiskt och skvätte vatten som jag hade gjort.
- Ah, Justin. Skrek jag.
- Hämnden är ljuv, skrattade han.

Jag fönade håret och gick tillbaka in till rummet och la mig på sängen, efter en stund kom Justin och la sig bredvid mig.
- Du är världens finaste, mumlade han i mitt öra och la armarna om mig.
_______________________________________________________________________________________________
Kort jag vet, men har inte haft tid idag :) Det blir en längre imorgon, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Iaf så var det skitbra!!:D

2011-01-24 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: