Episode 44 - Perfect Two

2011-01-25 ♥ 21:54:54
- Tack sötnos, sa jag och somnade strax därefter.

Nästa morgon vaknade jag av att jag fick ett sms, jag sträckte mig efter mobilen och klickade upp det.
''Hej Kristen, vi hoppas att du har det underbart i London. Vi saknar dig så gumman, puss mamma och pappa.''

Jag skrev snabbt ett svar till dom och kollade sedan på klockan, den började närma sig 11 så jag bestämde mig för att väcka Justin.
- Sötnos, vackna. Sa jag mjukt och kysste honom i pannan.
- Mhm, mumlade han utan att öppna ögonen.
- Jag är hungrig, klagade jag och drog i täcket.
- Och du är jobbig, sa han retsamt och öppnade ena ögat och tittade på mig.
- Kom nu, sa jag och drog i hans arm.
- Jaja, svarade han.

När Justin vaknat till gick vi ut på stan och åt lunch, tiden rann iväg och när klockan började närma sig 3 skyndade vi oss mot hotellet. Vi skulle bli hämtade av en limosin klockan 6 och vi behövde tid att göra oss klara. Så när vi kom tillbaka till hotellet duschade vi och mötte sedan upp hans stylist.
- Jag har den perfekta frisyren till dig Kristen, sa stylisten som övertalat mig att låta honom fixa mitt hår och smink när han var klar med Justin, jag var inte direkt svår övertalad.
- Super, sa jag glatt.

Limosinen stod och väntade utanför vårat hotell några minuter i 6, Justin hjälpte mig in och jag blev förvånad över hur stort det var.
- Herregud, jag har aldrig åkt i en limosin förut. Sa jag och tittade mig chockat omkring.
- Gullunge, sa han och kysste min panna.
- Men du Justin, vad ska vi säga till alla? Sa jag och kände hur jag fick en klump i magen av nervositet.
- Ta det lugnt, vi säger att vi bara är vänner och sen får dom tro vad dom vill. Sa han och log lugnande mot mig.
- Vänner, sa jag instämmande och tog hans hand.

När vi började närma oss galan släppte jag Justins hand och började nervöst pilla på mina nagelband.
- Kristen, lugna dig. Det är ingenting speciellt, ditt ända jobb är att le och gå vid min sida. Okej? Sa han och log stort mot mig.
- Aa, det kan jag nog fixa. Men vad är det för gala? Frågade jag nyfiket.
- Välgörenhet, svarade han glatt.

När vi kom fram blev jag nästan bländad av alla kamera blixtar.
- Eh, Justin. Sa mumlade jag tyst.

Han hörde mig inte utan gick ut och höll upp dörren till mig, jag klev ut med ett stort leende på mina läppar. Justin stängde dörren och vi gick upp för mattan och in i den stora byggnaden, Justin placerade armen runt min midja och vi log mot kamerorna.
- Justin, hörde vi en tjejröst säga. 

Vi vände oss om och till min stora förvåning stod Selena Gomez där.
- Nej men hej Selena, sa Justin och gav henne en kram.
- Gud så roligt att se dig igen, kvittrade hon glatt.
- Desamma, det är någon jag skulle vilja att du träffade. Sa han och vände ansiktet mot mig.

Hon vände sig mot mig och log.
- Hej, jag heter Kristen. Sa jag och sträckte fram handen, jag ansträngde mig för att inte börja skrika av lycka. Selena var nämligen en av mina största idoler.
- Hej Kristen, vad roligt att få träffa dig. Har läst om dig och Justin i tidningarna. Sa hon och skakade min hand.
- Haha, jaha dom. Sa jag och skrattade.
- Aa, det är mycket prat om er just nu. Sa hon och log.
- Selena, jag måste bara säga att jag älskar din musik. Sa jag och skämdes lite över hur töntigt det lät.
- Tack Kristen, det är roligt att höra. Sa hon och log stort mot mig.

- Kom, sa hon och drog med oss och tog några bilder alla tre tillsammans.

Efter det behövde hon gå iväg på en interjuv men gav mig och Justin varsin kram innan hon gick.
- Herregud, Justin. Sa jag uppspelt och tvingade mig själv att inte börja hoppa.
- Det kom som en överraskning, sa han och blinkade till mig.
- Jag fattar inte att jag just träffade en av mina största idoler, sa jag drömmande.

Vi blev avbrutna av Usher som kom imot oss med ett leende på läpparna.
- Tja Justin, sa han och gjorde någon avancerad ''handshake''.
- Och det här måste då vara den omtalade Kristen, sa han och log stort mot mig.
- Det är jag, svarade jag och log mot honom.
- Du kan inte fatta hur mycket Justin har snackat om dig, svarade han och boxade Justin lekfullt på armen.

Kvällen var underbar och Justin presenterade mig för en massa männsikor, när kvällen började gå mot sitt slut satte vi oss i limosinen och åkte hem.

När vi kom in genom dörren drog Justin av sig tröjan och la sig på sängen.
- Vilken underbar kväll, sa han och log stort mot mig.
- Verkligen, men jag vet någonting som kan göra den ännu mer underbar. Sa jag och stirrade på hans mage.  
- Vadå för något, frågade han nyfiket.
- Jag ska visa dig, sa jag och kröp upp i sängen med honom.

Jag kysste honom och han besvarade den ivrigt, jag lät min hand glida över hans varma bröstkorg. Utan att släppa hans läppar försökte jag få upp drag kedjan i klänningen, jag lyckades och jag lät den glida av mig. Han verkade vara lika ivrig som jag men när mina händer gled ner och försökte knäppa upp hans byxor satte hans sig snabbt upp.
- Eh, Kristen. Sa han rodnande.
- Gjorde jag något fel, frågade jag nervöst.
- Eh, nejdå. Bara det att jag.. Stammade han generat.
- Förlåt, jag menade inte att pressa dig till någonting. Sa jag lugnt.

Han sa ingenting utan gick in till badrummet, jag satte på mig en stor t-shirt och ett par shorts. Justin kom ut en stund senare och log lite stelt, jag gick fram till honom och gav han en kram.
- Det är okej Justin, sa jag och log mot honom.
- Mm, mumlade han och tittade bort.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitbra!!!!!:D Erkänn att han blir nu typ kär i Selena!

2011-01-27 @ 07:00:36
Postat av: Anonym

Awesome! :D

2011-01-27 @ 11:46:58
Postat av: Julia

Vad var det med Justin nurå? Förstod inte riktigt.. :P

2011-01-27 @ 16:27:59
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Hanna:)

Vad är det med justin?? Fattar inte:|:)

2011-01-28 @ 22:24:20
Postat av: Elin

Jättebra men uppdatera mera! Kollar bloggen 24/7 men det har inte kommit upp något nytt på aslänge :(

2011-01-29 @ 15:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: