You and Me - Episode 14

2011-01-05 ♥ 17:03:14
- Du vet inte hur vacker du är just nu, det bara lyser om dig, viskade han i mitt öra.
- Det är för att du är här, sa jag och kollade upp mot hans ansikte.



Efter att vi hade legat i vattnet ett tag gick vi upp till filten och kollade på när solen gick ner.
- Det är så fint, suckade jag och lutade mig mot Justin.
- Jag vet, visst är du? Svarade Justin och kysste min panna.
- Jag undrar en sak, varför är du här i sommar? Frågade Justin sedan.
- Jag har ju redan berättat det, mamma och Pete är på smekmånad, börjar Bieber bli gammal och glömsk? Sa jag och skrattade lite.
- Haha, vänta bara tills du blir ett år äldre så kommer du också märka hur svårt det är att komma ihåg saker, retades Justin, men det jag undrar är varför du inte är hos din pappa, istället för att vara här i en hel månad?
- Åh, jaha. Min pappa stack innan jag ens föddes, och han brydde sig inte ens om att hälsa på någon gång när jag väl var född.
- Vad hemskt, svarade Justin och såg allvarlig ut.
- Han kan dra åt helvete, förklarade jag och hoppades att vi skulle lämna ämnet.
- Vad säger du, ska vi dra hem mot mig och kolla på en film? Frågade Justin som tydligen kände likadant.
- Absolut, svarade jag och vi började plocka ihop all mat.

Justin hoppade upp på sin cykel, och jag satte mig på pakethållaren och slog armarna om honom.
- Kan inte du sova över hos mig inatt? Frågade han innan han började trampa på pedalerna.
- Klart jag kan, sa jag och kände hur cykeln började rulla under mig.
Uppför en backe gick det riktigt trögt, men alldeles för fort när den sedan gick nedför.
Justin tappade kontrollen över cykeln och vi körde av vägen, mot ett stort träd.
Vi både skrek högt, och vi sista sekunden styrde Justin undan från trädet och cykeln välte.
Vi båda låg på marken och tjöt av skratt.
Justin reste sig upp och drog sedan upp mig.
- Förlåt Kath, det kunde gått riktigt illa, skrattade han.
- Ingen fara, alla mina kroppsdelar är hela, svarade jag och borstade av mina shorts.
- Tur för mig, sa Justin och tog upp cykeln.

När vi kom hem till Justin satte vi på en skräckfilm, och satte oss i soffan under en massa filtar.
När filmen tog slut var jag trött, och vi bestämde oss för att gå och lägga oss.
- Här, du får låna en tröja av mig, sa Justin och gav mig en stor, långärmad tröja att sova i.
- En långärmad? Frågade jag och log.
- Ja, iallafall det inte blir för varmt för dig? Jag tycker det är mysigt att sova i långärmat ibland, sa Justin.
- Brukar du? Det har jag aldrig gjort förut, fnittrade jag.

När vi väl hade somnat efter att ha legat och pratat och myst ett tag, ringde plötsligt min mobil.
- Hallå? Svarade jag sömnigt och drog åt tofsen jag hade på huvudet.
- Kathe.. Katherine, du måste komm.. komma hem nu! Grät Ashley.
- Ashley? Vad har hänt? Frågade jag oroligt.
- Du måste.. komma hem, nu!
- Jag ska, jag ska, sa jag och reste mig upp från sängen, berätta bara vad som har hänt!
Justin satte sig nyvaket upp i sängen och rufsade om sitt hår, och om jag inte skulle varit så orolig för Ashley skulle jag stannat upp och beundrat hur söt han såg ut.
- Det.. det ä.. är, det är morfar! Snyftade Ashley.
- M.. morfar? Sa jag och kände hur jag blev alldeles kall i hela kroppen.
- Kom hem nu! Sa Ashley innan hon lade på.
- Justin, förlåt mig men jag måste gå nu! Sa jag och rusade ut ur hans rum, ut ur huset och började springa hemåt.

Kommentarer
Postat av: Michelle

mweeeeeeeeer

2011-01-05 @ 17:43:19
URL: http://michelleveronasjoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome! mera! :D

2011-01-05 @ 17:52:51
Postat av: elle

MER MER MER MER MER

2011-01-05 @ 19:27:22
Postat av: Johanna

Absolut bäst! men inte att det är något med deras morfar,snälla säg inte att han kommer att dö!!

2011-01-05 @ 19:58:35
Postat av: Julia

Damn, nu dör säkert deras morfar. :(

2011-01-05 @ 22:51:17
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Karro :)

han är så sexig som man kan bli <3

2011-01-05 @ 23:24:40
URL: http://bbejber.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

OMG VAD HAR HÄNT??!?! MEEER ♥

2011-01-05 @ 23:26:23
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: therese

Update :D

2011-01-07 @ 12:11:21
URL: http://thessiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: