You and Me - Episode 23

2011-01-22 ♥ 15:28:23
Plötsligt tog Aaron tag i mig och kysste mig hårt.
Jag försökte slita mig loss, men han höll i mig stenhårt.
Vad håller han på med? Tänkte jag.
Till slut kom jag loss från hans grepp och skulle precis börja skälla ut honom när jag såg att det stod en person bakom Aaron.
Justin.
- Vafan? Sa han innan han vände sig om och gick.



Skit..
- Justin! Ropade jag efter honom med han stannade inte.
- Vad håller du på med? Fräste jag åt Aaron.
- Jag.. jag ville bara kyssa dig, svarade han.
Jag skakade bara på huvudet åt honom till svar innan jag sprang iväg efter Justin som försvunnit ur mitt syn fält.
- Justin? Ropade jag.
När jag inte fick något svar fortsatte jag gå vidare vid vattenbrynet i hopp om att jag skulle hitta honom någonstans i närheten.
Efter en timme hade jag fortfarande inte hittat honom, och han svarade inte på sin mobil.
Jag slog mig ner i sanden och försökte komma på vart han var.
Han kunde ha gått hem, men jag ville inte gå dit och störa, inte klockan fem på morgonen.
Då kom jag plötsligt på det - han hade gått till berget han visade mig.
Jag flög upp från sanden och skyndade mig till skogen där stigen till berget fanns.

Efter en halvtimme såg jag öppningen som ledde från stigen ut till klippan.
Jag såg en person sitta där, det var Justin.
- Justin? Frågade jag tyst när jag kom ut till klippan och såg den fantastiska utsikten.
- Vad gör du här? Frågade han.
- Jag.. Det var Aaron som kysste mig.
- Var det? Frågade Justin och kollade äntligen på mig, med rynkad panna.
- Ja. Tror du att jag skulle smsat dig och berättat vart jag var om jag var där med Aaron? Sa jag och skakade lite på huvudet.
- Nej men.. Jag har inte tänkt på det. Det kändes bara så konstigt, sa Justin medan jag slog mig ned bredvid honom.
- Mm, mumlade jag.
- Och.. det kändes så konstigt att du "bytte ut" Aaron mot mig så snabbt och, började Justin med jag avbröt honom snabbt.
- Det var för att jag kände något mycket starkare för dig, förklarade jag och kollade in i Justins otroliga ögon.
Han svarade inte direkt, utan nickade bara.
- Justin, jag gillar dig. Bara dig. Otroligt mycket.
- Vad bra, för jag gillar dig också, svarade han.
- Jag vet, sa jag tyst och lutade mig mot honom.
Han kramade om mig och kysste mig på pannan.
- Så du litar på mig? Frågar jag försiktigt.
- Ja, jag blev bara väldigt upprörd, svarade Justin innan han reste sig upp.
- Vi borde gå hem nu, sa han sedan och hjälpte mig upp på benen.

När jag kom hem var jag utmattad och smög direkt upp till mitt rum där jag somnade så fort min kropp rörde vid sängen.
Jag drömde förvirrat, om Aaron och Justin.
När jag vaknade 5 timmar senare var jag fortfarande trött, så jag bestämde mig för att använda förmiddagen för att vila ut mig.
Jag hoppades att allt var bra mellan mig och Justin, att har litade på mig och det jag sa.
Jag tänkte ringa honom senare, efter jag kollat på några avsnitt av Pretty Little Liars.


Kommentarer
Postat av: elle

AWESOME MEEEEEER

2011-01-22 @ 19:00:55
Postat av: Johanna

Grymt bra!!!! :D

2011-01-22 @ 23:41:30
Postat av: Juli

åhh mera, grymt bra! :D

2011-01-23 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: