Episode 13 - Next 2 You

2011-05-28 ♥ 01:24:12
- Hejdå, ropade jag och gick ut genom dörren.
- Äntligen, mumlade chaffören och vi satte oss i bilen.

- Är det okej om jag röker? Frågade jag honom, jag antog att det var okej för han själv stank av cigarett rök.
- Visst, mumlade han och drog ner fönster rutan.

Jag rotade reda på den ganska mosade paketet med cigaretter i väskan och satte en mellan läpparna, jag orkade inte leta reda på min egen tändare utan jag frågade om han hade en.
- Aa, sa han och fiskade upp en ur sin skjorta.
- Tackar, sa jag och tände den.

Jag drog röken djupt ner i lungorna och suckade lyckligt, jag skulle inte klarat den 10 timmar långa flygresan från Los Ageles till London utan den här cigaretten.

Jag mötte upp Kenny som ledde mig genom någon bakväg fram till dom andra.
- Tja, ropade jag glatt.
- Hej hej, svarade dom i kör.
- Hej Sydney, sa Justin och vinkade till mig.

Jag höll mig för skratt, gesten såg riktigt töntig ut.
- Hej Justin, sa jag och log lite smått mot honom.

20 minuter satt vi på flyget, stolarna var stora och bekväma och man kunde luta dom långt bakåt. Justin satt och lyssnade på musik i ett par lila hörlurar bredvid mig. Jag satt och rotade runt i väskan efter mina egna hörlurar, jag upptäckte till min besvikelse att dom inte låg där.
- Fuck.. Mumlade jag och suckade tungt.

Justin tittade upp.
- Vad har hänt? Frågade han nyfiket.
- Glömde mina hörlurar hemma, förklarade jag irriterat.
- Här vi kan dela, sa han och sträcke över en av sina öron snäckor till mig.
- Åh, tack vad snällt. Sa jag tacksamt och satte in den i örat.

JUSTINS PERSPEKTIV.
Sydney och jag satt väldigt nära och jag kände doften av henne, hon luktade cigarett rök och cocos. Hennes mörka hår såg så mjukt ut att jag ville känna på det. Hon av bröt mina tankar snabbt.
- Yes, du har bra musik smak. Sa hon och skrattade och började sjunga med i Chris Brown låten som spelades.
- Jaså, det glädjer mig att höra.

Det här skulle bli några riktigt roliga måndader, tänkte jag och ett leende spred sig på mina läppar.

SYDNEYS PERSPEKTIV.
Jag såg att Justin satt och stirrade på mig och jag vände snabbt bort blicken och blev lite generad, jag plockade fram skvaller tidningen som låg i väskan och föröskte koncentrera mig på texten.

Tiden flöt på ganska bra och när vi hade ätit klart våran middag senare på kvällen somnade jag snabbt.
- Godmorgon sömntuta, sa Justin när jag öppnade ögonen.
- Morron, mumlade jag och gnuggade mig i ögonen och sträckte upp armarna över huvudet och gäspade stort.
- Du har sovit mot min axel hela tiden, och nu har jag ont. Sa han och garvade.
- Sorry man, jag är skyldig dig en massage. Sa jag och boxade till honom på axeln.
- Aj, nu är du skyldig mig en milkshake också. Sa han.
- Visst visst, när landar vi? Frågade jag.
- Om ungefär en timme, svarade han.



Kommentarer
Postat av: Ella

Har verkligen längtat! det var de värt :)

2011-05-28 @ 10:27:29
Postat av: Madeleine

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera! :)

2011-05-28 @ 10:51:46
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN!

du har inte uppdaterat på typ 2 veckor :o



aja., meeeeeer!

2011-05-28 @ 23:18:30
Postat av: Anonym

skit bra meer <3<3<3 upptadera mer snälla

2011-05-29 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: