Episode 7 - Perfect Two

2010-12-31 ♥ 15:49:49
Jag vänder mig om och studerar hans vackra ansikte, hans perfekta drag, de bruna pigga ögonen, och håret som ligger precis på plats.
Han var definitionen av perfektion!

Han böjer sig ner och kysser mig mjuk, jag besvarar kyssen och flätar in mina händer i hans mjuka hår. Det var som i en av de här romantiska filmerna, så perfekt och overkligt.
- ''Cuz baby when you're with me, It's like a angel came by and took me to heaven'', sjöng han tyst och tittade mig djupt i ögonen och log.
- ''Cuz when I stare in your eyes, It couldnt be better'' sjöng jag tillbaka och log stort.
- Haha, du är så söt Kristen säger han och tar min hand.
- Du med, kom nu vi ser på film! Säger jag och drar med honom in till rummet. Jag hoppar upp i sängen och börjar stutsa som en fyraåring upp och ner.
- WOHO, skriker jag och kastar en kudde på honom.
- Nu du säger han och klättrar upp i sängen.
- KUDDKRIG skriker jag och plockar upp en av kuddarna i sängen.

Vi hoppade runt i sängen och log varandra med kuddar i säkert en halvtimme, innan jag kastade mig ner i sängen och pustade ut.
- Jag vann sa jag och log malligt.
- Nepp, du la dig ner först sa han och la sig bredvid mig.
- Nej.
- Jo, nu ska du få se på Biebers vrede säger han och gränslar över min mage och börjar kittla mig.
- AAH, sluta Justin! Skriker jag och skrattar.
- SÄG DET!
- Du vann, du vann, DU VANN!
- Så ska det låta säger han och och böjer sig ner och kysser mig.
Våra tungor möts och det pirrar i magen, efter en stund avslutar han kyssen och rätar på sig. Han gör sin hairflip och ler stort mot mig, jag tar chansen och puttar bort honom och gränslar över honom.
- Haha, nu sitter du fast Justin säger jag och skrattar ondsint.
- Hjälp mig någon skriker han dramatiskt.
- Ingen kan hjälpa dig nu Justin säger jag och flinar elakt och börjar kittla honom.

- SLUUTA KRISTEN! Skriker han och tjuter av skratt.
- Aldrig.
Han vrider sig ur mitt grepp och springer genom rummet och ut ur rummet, jag springer fnittrande efter. Han springer in i hissen och klickar och dörrarna stängs precis framför mig.
- Fan säger och skrattar.

Jag klickar på knappen och efter en stund öpnnas dörrarna, jag går in och klickar på knappen till nedervåningen. Jag trampar irriterat med foten tillslut öppnas dörrarna, jag springer genom lobbyn och ut genom ingången, jag kollar mig omkring och ser att Justin står och skrattar åt mig lite längre bort, när han ser att jag tittar springer han mot stranden. Jag springer efter, stranden är helt tom och solen håller på och gå ner så himlen är helt rosa.
- Du är för långsam säger han och springer ut i vattnet.
- Jag låter dig få lite försprång bara säger jag och skrattar.

Jag springer efter honom ut i vattnet, det är varmt men ändå svalkande. Kläderna klistrar sig mot huden och Justins v ringade t-hirt är slickad mot hans bröstkorg, man ser hans snygga mage genom det tunna tyget. Han stannar med ryggen om mig och jag hoppar upp på hans rygg.
- Jag fick dig allt viskar jag i hans öra och kysser hans hals.

Jag hoppar ner från hans rygg och slänger mig ner i vattnet, jag tar hans hand och drar ner honom också. Han lyfter upp mig och snurrar mig i en cirkel, jag virar benen runt hans höfter och kysser honom passionerat. Jag avslutar kyssen och kollar på honom.
- Kristen du är underbar vet du det? Säger han och ler hans smärtsamt vackra leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: