Episode 58 - Perfect Two

2011-02-17 ♥ 17:43:46
- Vi kan väl försöka? Annars kan jag nog övertala dig. Sa han och blinkade till mig.
- Okej, vi försöker. Men jag vill gärna bli övertalad också, sa jag.

- Jaså det vill du? Sa han retsamt.
- Absolut, sa jag förväntansfullt.

Han svarade inte utan kysste mig passionerat, jag drog av hans t-shirt och vi stappalde in i sovrummet och ramlade ner på sängen. Vi fumlade snabbt av oss kläderna och en stund senare låg vi utmattade bredvid varandra.

JUSTINS PERSPEKTIV
Att vara med Kristen var helt otroligt, hon var så perfekt. Hennes stora blåa ögon fick mig att smälta, och jag tänkte tillbaka på första gången jag hade sätt henne. Så fort jag såg henne visste jag att det var något speciellt med henne, jag föll direkt.

Nu när hon låg här bredvid mig och tittade in i mina ögon kunde jag inte låta bli att tro att jag var världens lyckligaste kille.

KRISTENS PERSPEKTIV
- Kan inte du följa med mig till Kanada? Frågade Justins helt plötsligt.
- Absolut, det skulle vara jättekul. Sa jag entusiastiskt.
- Super, kan vi inte ta flyget direkt dit när vi åker härifrån? Frågade han.
- Eh, jag måste prata med mamma och så först men det går säkert bra. Sa jag och log.
- Det skulle vara underbart, jag vill prestentera dig för alla. Sa han och fingrade på mitt hår.
- Du är så söt, sa jag och kysste honom lätt.

Han log till svars och jag reste mig och gick in på toaletten. Jag tog en lång varm dusch och tvättade noggrant igenom håret, när jag var klar borstade jag tänderna och virade en handduk runt kroppen innan jag gick tillbaka in till rummet igen. Justin hade somnat och låg och snarkade tyst, han mumlade någonting om Naomi. Det fick mig att le, han verkade uppriktigt glad för att Isobel och Alec skulle få barn.

Jag drog på mig en av Justins stora t-shirtar och la bäddade ner mig bredvid honom i sängen, jag låg och tittade på hans fridfulla ansikte en stund innan jag somnade själv.

- Godmorgon darling, sa jag när Justin kom ut och satte sig bredvid mig på altanen.
- Godmorgon gumman, sa han och kysste min panna.
- Sovit gott? Frågade jag och log stort mot honom.
- Aa verkligen, du själv? Frågade han.
- Underbart faktiskt, sa jag.
- Vad bra, vad ska vi hitta på idag? Frågade han.
- Sol och bad tycker jag, sa jag.
- Låter super, sa han.

- Eh, Kristen kom ett tag. Ropade Justin när klockan började närma sig 3 på eftermiddagen.
- Kommer, ropade jag tillbaka och reste mig från solstolen och rättade till bikinin innan jag gick till Justin.

Jag hittade honom stående i hallen med en tidning i hallen.
- Vad är det? Frågade jag oroligt.
- Titta, sa han och sträckte fram tidiningen till mig.

Jag tog emot tidningen och chockades av det jag såg, på framsidan var det två bilder på mig och Justin på våran altan. På den ena kysstes vi, och den andra satt jag i hans knä och lutade huvudet mot hans axel. Det var uppenbart att vi inte bara var vänner, tusen tankar flög genom mitt huvud. Vad skulle hända nu?
- Det kanske var lika bra att dom vet? Frågade Justin och bröt tysnaden.
- Aa, det var väl det. Men det känns konstigt att alla vet, hur kommer fansen reagera? Frågade jag oroligt.
- Ta det lugnt, jag tror dom tar det bra. Sa han lugnande.
- Mm, mumlade jag.
- Jag tror jag skriver ett twitter inlägg och berättar om oss, jag vill att dom hör det från mig också. Sa han.
- Gör så, sa jag och gav honom en kram innan jag gick ut till altanen igen.

Dagarna flöt iväg i Mexico och mamma gick med på att jag skulle få flyga med till Kanada.

- Ska det bli kul? Frågade Justin när vi satt på flyget mot Kanada.
- Aa, lite nervös. Sa jag och log.
- Haha, varför det? Frågade han.
- Eh, tänk om dom inte gillar mig. Sa jag tyst.
- Hur skulle man inte kunna gilla dig? Jag är rädd för att dom ska gilla dig för mycket och aldrig låta dig åka he, sa han skämtsamt.
- Eller hur, sa jag och boxade honom lättsamt på armen.

Kommentarer
Postat av: jbiebernovell

Hejsan, gillar du justin bieber noveller?

Då ska du börja läsa våran blogg.

Vi skriver två noveller på våran blogg. Men såklart behöver du inte läsa båda.

Vi uppdaterar med minst 1 inlägg perdag. Och nu ihelgen kommer det bli många fler.



Puss&kram

/jbiebernovell

2011-02-18 @ 17:46:31
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/
Postat av: jbiebernovell

Hejsan, gillar du justin bieber noveller?

Då ska du börja läsa våran blogg.

Vi skriver två noveller på våran blogg. Men såklart behöver du inte läsa båda.

Vi uppdaterar med minst 1 inlägg perdag. Och nu ihelgen kommer det bli många fler.



Puss&kram

/jbiebernovell

2011-02-18 @ 17:46:41
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: