Episode 61 - Perfect Two

2011-02-22 ♥ 19:40:23
- Din brud spelar ju bra, ropade Chaz till Justin samtidigt som han dribblade bollen på något avancerat sätt.
- Vad hade du förväntat dig? Sa jag retsamt och tog bollen ifrån honom.
- Hon är bra på allt, sa Justin ömt och log mot mig.

När vi var både hungriga och trötta så drog vi till en liten pizzeria i närheten, det var knappt några skrikande tjejer som grät och frågade om atougraf. En av de få tjejerna som kom fram ville ta bild tillsammans med både mig och Justin vilket jag tyckte var otroligt gulligt.

- Det här är den godaste pizzan ever, sa jag lyckligt och snodde en bit från Chazs tallrik.
- Ey, fråga först. Sa han skämtsamt.
- Snälla, snälla Chaz får jag ta en bit av din pizza. Sa jag och log mitt snällaste leende.
- Jaja, man kan inte säga nej när du ser ut som en ängel. Sa han och skrattade.

Jag såg hur Justin kastade en sur blick mot Chaz.
- Sötnos, är du avensjuk? Frågade jag och kröp närmare honom och gav honom en puss på kinden.
- Ppff.. Fnös han och tog min hand.

När vi hade ätit så gick vi tillbaka hem till Chaz och jag och Justin tog bilen hem till hans mormor och morfar. Där tillbringade vi resten av dagen och åkte hem därifrån sent på kvällen.

- Vi är hemma, ropade vi när vi kom innanför dörren.
- Här inne, ropade Jeremy tillbaka.

Vi drog av oss skorna och gick in i vardagsrummet där Erin och Jeremy satt med en sovande Jaxon mellan sig. Och på golvet framför dom satt Jasmine och åt godis ur en liten skål framför henne.
- Har ni haft en bra dag ungdomar? Frågade Jeremy.
- Aa, det känns jätteskönt att vara hemma igen. Sa Justin.

Jag slog mig ner brevid Jazzy på golvet och Justin plockade upp Jaxon och la honom i famnen. Dom började diskutera någonting och jag var för trött för att lyssna så jag vände mig till Jazzy.
- Vill du ha en godis Kjiisten? Frågade hon och log sött.
- Ja tack, sa jag och tog en svart vinegummin.

Hon sträckte ut sin hand och rörde vid en av mina blonda lockar.
- Är du en prinsessa, frågade hon med tindrande ögon.
- Kanske, sa jag och blinkade till henne.
- Du har prinssess hår, sa hon.
- Du med, sa jag och stoppade in en till godis i munnen.

Jag vaknade av att det kändes som jag flög, jag öppnade långsamt ögonen och insåg att Justin bar mig.
- Schh, sov gumman. Sa Justin och pussade mig i huvudet.
- Mm, mumlade jag och slöt ögonen igen.

- Godmorgon älskling, hörde jag Justins röst säga.
- Godmorgon, sa jag och öppnade ögonen.
- Vet du vad som händer ikväll? Frågade Justin och smekte mig kind.
- Nej, berätta. Sa jag nyfiket.
- Grill och tält kväll, sa han glatt.
- Nice, med vilka? Frågade jag.
- Ryan, Chaz och Nellie. Sa han.
- Nellie? Frågade jag skeptiskt.
- Ja, hon är en av mina gamla vänner som jag nästan aldrig träffar. Sa han och lät lite dyster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättebra :D MER! (:

2011-02-22 @ 20:55:09
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! Gosh!

2011-02-24 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: