Episode 14 - Perfect Two

2011-01-03 ♥ 23:00:37
Vi gick ner och struntade i skorna och gick ut barfota. Asfalten var fortfarande varm från solens strålar, det var mörkt ute och det ända ljuset var från lyktstolparna. 
Där gick vi hand i hand, livet kunde inte bli bättre!

Jag vaknade av att Justin smekte min kind, jag öppnade långsamt ögonen tittar in i hans ljusa bruna.
- Godmorgon älskling, sa han och log.
- Godmorgon Justin, hur mycket är klockan? Frågade jag honom.
- Lite över 6 denna måndag morgon, vi måste åka tidigt. Sa han och ruffsade mig i håret och reste sig.
- Orkar inte, klagade jag och la kudden över huvudet.
- Du kan sova i bilen, sa han och drog upp mig ur sängen.

En halvtimme senare satt vi med bilen packad på väg mot Atlanta, jag satt och tittade ut genom fönstret och såg hur klimatet ändrades ju närmare Georgia. Jag drog ner fönstret och lät håret fladdra i vinden, jag vände mig och tittade på Justin, han var så sjukt snygg i profil. Han märkte att jag kolla så han log mot mig och la handen på mitt lår och lät den ligga kvar där. Vi hade bestämt att vi skulle stanna och ta in på hotell i New Mexico och fortsätta dagen efter, Justin körde hela dagen och en bit in på kvällen innan jag lyckades övertala honom att jag skulle köra resten. Jag hade sovit mesta tiden så jag var pigg, det var ett antal timmar kvar så jag tyckte det var Justins tur att ta det lugnt. 

När jag hade kört en stund hörde jag Justin snarka lite tyst bredvid mig, jag sänkte radion och nynnade tyst med i Lady Gaga låten som spelades. Timmarna gick och Justin sov fortfarande men när vi började närma oss New Mexico väckte jag honom försiktigt.
- Justin, vi är snart framme. Sa jag mjukt och drog handen genom hans lena hår.
- Mm.. Mumlade han.
- Du måste vakna nu, sa jag och strök honom över kinden.
- Jaja, sa han och öppnade långsamt ögonen.
- Bra, det är bara en kvart kvar sedan måste vi titta efter hotell.
- Okej, okej. Sa han och sträckte på sig.

När vi äntligen kom fram till New Mexico tog det en stund innan vi hittade ett litet gulligt hotell. Vi lämnade allt i bilen förutom lite kläder och jag gick och bokade ett rum för två, jag tog nyckeln och vi gick till rummet. Justin satte på tvn och ringde roomservice för att beställda middag. Medan vi väntade på maten tog jag en lång dusch och bytte om till ett par froté shorts och min Justin tröja jag hade haft på hans konsert. När jag kom ut log han stort när han såg min tröja.
- Visst är den fin, säger jag och snurrar ett varv.
- Jätte snygg! Sa han och reste sig och lägger armarna runt mig.
- Pratar du om dig själv eller? Frågade jag och kollade in i hans vackra bruna ögon.
- Nej, faktiskt.. Vi blev avbrutna av att det ringde på dörren.
- Roomservice hörde vi en röst utifrån ropa.

Jag gick och öppnade och bad dom ställa maten på det lilla bordet som stod i ett hörn i rummet, jag betalade och stängde dörren. Vi satte oss och åt av sushin Justin hade beställt åt oss, Justin fick sig ett gott skratt när jag skulle äta med pinnar och jag gav tillslut upp och tog med händerna istället. När vi hade ätit klart la vi oss i sängen och kollade på en gammal film, jag låg med huvudet på hans arm och njöt av värmen från hans nakna hud. Jag såg att Justin hade somnat så jag gick upp och stängde av tv och kröp sedan ner under täcket, jag låg och lyssnade till Justins andetag tills jag själv somnade.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så himla bra fast det inte hände så mycket;) Men det gör inget!

2011-01-04 @ 10:07:48
Postat av: Julia ♥

Jättebra ! ♥ olala ett ensamt rum tsm..? haha :P meeeer <3

2011-01-04 @ 17:54:19
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: