Episode 16 - Perfect Two

2011-01-06 ♥ 20:21:07
Jag rullade runt igen så jag skulle ligga överst men då tog sängen slut och jag ramlade i golvet. Justin vred sig av skratt och jag kunde bara tänka mig hur jag såg ut. Jag klättrade tillbaka upp i sängen igen och ruffsade Justin i håret innan jag sträckte mig efter något att äta.

Efter vi hade ätit gick jag och tog en dusch och bytte till en somrig klänning och jag satte snabbt upp håret i en knut med hjälp av några hårspännen. Jag gick tillbaka in i rummet där Justin stod och fönade håret.
- Du var så långsam så jag gick till duschen där nere, sa han ocg log mot mig.
- Jaja, så långsam är jag väl inte, svarade jag och himlade med ögonen.
- Vad fin du är idag, sa han och tittade mig i ögonen.
- Du är! Sa jag och ställde mig bredvid honom.

Han var verkligen snygg idag, i ett par röda shorts och en enkel vit t-shirt, mer behövde han inte för att se ut som en riktig prins. Justins mobil började ringa och han plockade upp den och svarade.
- Hallå?
- Jadå, vi är i studion om en halvtimme. Tjadå.

- Det var Scooter, han undrade när vi skulle komma, sa han.
- Aha, okej. Ska vi åka? Svarade jag och kunde inte låta bli att bli lite nervös, jag hade ju träffat dom tidigare när jag åkte med dom till flygplatsen.

Vi gick och sa hejdå till Pattie och sedan klev vi in i Justins bil och han började köra mot studion.
- Så nu är vi framme, sa Justin efter en stund och parkerade på en stor parkering.
- Shit, sa jag och tittade på den stora byggnaden framför oss.
- Kom, sa han och tog min hand.

Vi gick in och tog en hiss upp till näst högsta våningen, innan vi klev ur hissen tittade jag mig en sista gång i spegeln i hissen. En blond lockig slinga hade åkt ner och hände bredvid mitt solbrända ansikte.
- Du ser jätte bra ut Kristen, kom nu, sa han och tog min hand och drog ut mig ur hissen.

Justin sa hej till några personer som gick förbi, vi gick igenom en dörr och kom in till ett rum med några soffor och en stor tv.
- Hej på er, sa Justin glatt och gick fram till några personer som satt i en av sofforna.
Några kände jag igen, tillexemper Scooter, och kvinnan som satt bredvid honom antog jag var hans fru.

Jag gick fram till dom och presenterade mig och skakade hand med alla.
- Vad sägs om en Xbox duell för att se hur bra den här kalifornia bruden är, sa Scooter och blikade till mig.
- Utmaningen antagen, svarade jag och log.
Justin gav mig en kontroll och vi började spela, jag vann första omgången men förlorade andra.
- Oavgjort, angjorde Scooters fru.

Vi satt och skämtade och pratade ett långt tag innan de ville Justin skulle lyssna på någon ny låt, det var en låt skrivare som ville skriva till Justin och hade spelat in en bit så han skulle höra hur det lät.
_______________________________________________________________________________________________
Sorry för hemsk update från min sida, men mitt tangentbord är trasigt så det är svårt att skriva :)

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Det var värt all väntan :) Svin bra:)!!

2011-01-07 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: