Episode 23 - Perfect Two

2011-01-11 ♥ 21:06:57
- Älskling? Mumlade Justin.
- Aa, jag är här nu, svarade jag och smekte honom över kinden.
- Jag har saknat dig, sa han och öppnade ögonen sakta.
- Har saknat dig med sötnos, men sov vidare nu, sa jag och kysste honom lätt på läpparna.
- Mm, sov sött, sa han och blundade.

Jag vaknade av att Justin lekte med mitt hår.
- Godmorgon prinsessa, sa han mjukt och pussade mig på näsan.
- Godmorgon, sa jag sömnigt och öppnade ögonen. 

Jag ryckte till när jag såg ett par ljus bruna ögon närmare än väntat.
- Buh, sa han och skrattade.
- Du fick mig, sa jag och log.

Vi stannade i sängen nästan hela dagen, men tillslut bestämde vi oss för en promenad.
- Kom vi går hitåt, sa Justin och la armen om mig.
- Visst, jag hittar inte, sa jag och log.

Jag såg en man smyga runt med en stor kamera i handen.
- Eh, Justin vem är han där borta? Sa jag lite rädd.
- Paparazzi, bara gå Kristen vi vänder hem, sa han och drog tog bort armen från min midja.

Vi vänder hem åt med snabba steg.
- Justin, Justin, är det där din flickvän? Skrek mannen efter oss.
- Nej, hon är inte min flickvän, sa han och började små springa och drog mig efter.
- Vem är hon då, skrek han.
- Hon heter Kristen och är en väldigt nära vän, ropade han.

Mannen vände sig om och hoppade in i en svart bil som snabbt körde iväg.
- Så, han är borta. Sa Justin och stannade.
- Bra, sa jag och försökte le.
- Hur är det gumman? Sa han och strök bort en slinga som hade ramlat ner i ansiktet.
- Blev lite chockad, jag har inte varit med om något sånt förut bara, sa jag och log stelt.
- Jag förstår, kom nu går vi hem, sa han och tog min hand.
- Justin tänk om någon ser? Sa jag och drog åt mig min hand.
- Får man inte hålla sin vän i handen, sa han och log och tog min hand igen.

Kvällen gick snabbt och jag gick och la mig tidigt eftersom jag tidigt skulle ta bilden till skolan imorgon, jag var riktigt nervös och så fort jag tänkt på det pirrade det till i magen.
- Jag vaknade av att mobilen spelade den akustiska versionen av One time som alarm signal. Jag log och stängde av den och sträckte på mig, Justin låg bredvid mig och snarkade tyst och mumlade någonting om pizza. Jag kunde inte låta bli att skratta lite tyst och tog med mig min neccisär in på toaletten. Jag tog en lång dusch och tvättade noggrant håret torkade det med handduken eftersom jag ville inte väsnas med hårtorken. Jag gick tillbaka in i rummet och bytte om till ett par svarta korta shorts och en matchande t-shirt.

- Sötnos, vakna, sa jag mjukt och drog fingrarna genom hans mjuka hår.
- Mm, mumlade han.
- Du måste gå upp nu, gå och duscha så gör jag frukost så länge, sa jag och reste mig.
_______________________________________________________________________________________________
En super kort, men jag hinner inte mer ikväll. Har en massa ideér att sätta i verket, så sluta inte läs för dom är lite lång tråkiga nu, det blir bättre jag lovar ;) !

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Fast kort super duper bra:D

2011-01-12 @ 16:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: