Episode 26 - Perfect Two

2011-01-13 ♥ 21:33:23
Jag hade ju Justin, men varför kände jag mig så.. Jag vet inte.. Förälskad?
En äldre man som jag kände igen från mitt besök här förra gången kom in i salen.
- Ungdomar, sa han med en mörk röst.

Alla tystnade tvärt, och jag vände bort blicken från Easy.
- Välkommen till en ny termin här på Darlington School! Sa han.
- Denna termin har vi många nya elever som även dom behöver få reda på alla våra regler, sa han och skrockade mörkt.
- Men ta det lugnt, så många är det inte. Okej, på vardagar är det tillåtet att vistas utanför campus till klockan 10. Men på helgerna gäller samma tid fast du får åka och hälsa på din familj eller liknande, men då måste du ha anmält din frånvaro till Miss Murray som du kan hitta i kontors byggnaden. Och en annan viktig regel är att det inte får vara några pojkar i flickornas byggnad och tvärtom efter klockan 8 på kvällarna, och jag varnar er, om ni bryter reglerna för många gånger är det tyvärr reglering som gäller! Sa han strängt och spanade över folkmassan med ungdomar.
- Så, resten av alla regler står i huvud byggnaden och om ni undrar över något så fråga lärare eller vår campus ansvarig.

Efter dom hade ropat upp mitt och Susannes namn gick vi tillbaka upp till vårt rum och packade upp resten av våra saker. Efter middagen så satt vi i flickornas sällskaps rum och lärde känna några andra tjejer, vi satt mitt uppe i ett intressant samtal när jag blev avbruten av att min mobil ringde.
- Kristen, svarade jag och gick några steg bort.
- Hej gumman, sa en välbekant röst.
- Justin, sa jag och log för mig själv.
- Hur har du det? Sa han.
- Super, det är sjukt fint här, sa jag glatt.
- Vad bra, jag är glad för din skull, sa han.

Vi småpratade en stund och bestämde oss för att ses imorgon efter skolan.
- Kristen, vi ska spela en omgång på Katies Xbox 360, kommer du snart? Ropade Susanne.
- Jaja, kommer.

- Du Justin, jag måste gå nu, sa jag.
- Okej, puss på dig gumman, sa han mjukt.
- Puss! Sa jag och la på.

Jag gick bort till dom andra och satte mig i soffan framför den gemensamma tvn.
- Vem pratade du med då? Frågade en av tjejerna och resten av dom vände sina ansikten åt mitt håll.
- Eh, min pojkvän Justin, sa jag och log lite generat.
- Åh, berätta mer, bad en som hette Sarah.
- Ja, vi träffades i början av sommaren och vi har det jättebra tillsammans, sa jag och log mot dom.
- Visa bild, bad en annan tjej som hette Jenna.

Jag ville inte direkt berätta att jag var tillsammans med Justin Bieber, dom flesta skulle ens tro mig.
- Skulle inte vi spela Xbox, sa jag och skrattade lite nervöst.
- Jo, just det, sa Katie.


Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Hahha nära ögat där:P men iaf jättebra x 100000!!!:D

2011-01-13 @ 21:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: