Episode 29 - Perfect Two

2011-01-15 ♥ 15:10:28
- Var ska vi hitta på idag? Frågade jag Justin.
- Vad du vill, sa han och log mot mig.

- Vi åker till en strand, sa jag och log stort.
- Visst, men det är lite för blåsigt för att bada, sa han.
- Kanske, men jag älskar stränder, sa jag och tittade ivrigt på honom.
- Som du vill prinsessa, sa han och pussade min hand.

Justin körde till en mysig liten strand som låg gömd inne i en liten skogs dunge, stranden låg öde och jag tog av mig skorna och sprang och kände på vattnet.
- Det är ganska varmt faktiskt, sa jag och log mot honom.
- Kristen, bada inte. Du kan bli sjuk, sa han beskyddande.
- Men åh, kom igen Justin, sa jag och gjorde mina ögon stora.
- Vi har ingenting att bada i, sa han och ställde sig bredvid mig vid strand kanten.
- Underkläder? Sa jag och blinkade till honom.
- Kristen, det är kallt. Klagade Justin.
- Nepp, sa jag busigt och drog av mig jeansen och tröjan och sprang ut i vattnet innan Justin hann hindra mig.

Han suckade åt mig och satte sig ner i sanden.
- Tråkmåns, sa jag och räckte ut tungan mot honom.
- Jag är den ansvariga av oss, sa han och log mot mig.

Jag dök ner under vattnet och kom på att det inte var en så bra ide, för när jag kom upp igen så hade mascaran runnit och Justin vek sig dubbel av skratt.
- Nu du, sa jag och sprang upp ur vattnet och slängde mig på honom.
- Du är blöt, kved han och försökte putta bort mig.

Jag höll mig fast vid honom och var inte nöjd förens han var lika blöt som jag.
- Du är djävulsk ibland, sa han och tittade surt på mig.
- Du förtjänade det, sa jag och kurade ihop mig bredvid han.
- Fryser du, sa han och tittade oroligt på mig.
- Nejdå, men nu när du ändå är blöt kan vi väl bada? Frågade jag och log mitt ängla leende som alltid fick pappa att ge med sig.
- Gumman du blir sjuk, sa han och kysste min panna.
- Okej då, sa jag och lutade huvudet mot hans axel.

Vi satt på stranden och såg solen gå ner.
- Justin, jag kommer sakna dig, sa jag och tittade honom djupt i ögonen.
- Du förstår inte hur mycket jag kommer sakna dig, men det ska bli kul att träffa mina fans igen, sa han och log.
- Förstår det, sa jag och pressade läpparna mot hans axel.
- Men gumman, jag kommer tänka på dig hela tiden, sa han och tog min hand.
- Du Justin, vi måste åka hem nu, jag kan inte komma försent hem. Sa jag och reste mig och gick bort och drog på mig kläderna igen. 

Vi gick hand i hand till bilen och när vi kom fram till skolan gav han mig en lång kyss innan han satte sig i bilen igen och körde iväg. Jag gick med ett leende på läpparna tillbaka mot skolan, jag gick direkt upp på rummet och kollade om Susanne var där. Hon låg i sängen med laptopen och kollade på film, hon vände sig om när jag kom in genom dörren.
- Nejmen, tjenare Bieber tjejen, sa hon och log mot mig.
- Tja, sa jag och satte mig i min säng.
- Har du haft det trevligt? Och föresten Easy har frågat efter dig, sa hon och blinkade till mig.
- Eh, varför letade han efter mig? Och jo tack jag har haft det underbart, sa jag och log lyckligt.
- Ingen aning faktiskt, men du Kristen. Jag föreslår att du går och tar en dusch, du har mascara runt hel ögonen, sa hon och skrattade.
- Shit, just det, sa jag och tittade mig i spegeln.

Jag tog med mig ett par blåa mjukis byxor och ett vitt linne och gick till bad rummet. Jag tog av mig kläderna och klev in i duschen, jag tvättade håret och tog bort allt smink. När jag var klar gick jag tillbaka till rummet och slängde mig på sängen.
- Vad sägs om middag, frågade Susanne.
- Jag är vrål hungrig, klagade jag och reste mig upp.
- Du, jag med, sa hon och höll händerna mot sin mage.

Vi gick ner till matsalen och åt varsin portion av kyckling sallad, mätta och belåtna gick vi till tjejernas sällskaps rum.
- Hej tjejer, sa Susanne och satte sig i soffan med Katie, Caroline och Elena.
- Hej på er, svarade dom i kör.

Jag satte mig på den tjocka mattan och lutade mig mot soffan.
- Marcus, Damien, Sam och Easy kommer snart, sa Caroline.
- Vad roligt, sa Susanne uppspelt.
- Mm, sa jag och tänkte på Justin.
- Vad har ni gjort idag, frågade Elena oss.
- Pluggat, sa Susanne och himlade med ögonen.
- Varit med min pojkvän, svarade jag glatt.
- Vad härligt, sa hon och log mot mig.
- Aa, sa jag och log tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättebra MEEER:)

2011-01-15 @ 15:40:54
Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra!!:D:D

2011-01-15 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: