Episode 31 - Perfect Two

2011-01-16 ♥ 11:03:36
Vi gick några minuter till och kom sedan fram till en ganska liten gräsplätt, gräset var långt och grönt och det var fullt av små vita blommor.
- Det är så vackert, sa jag tyst.
- Inte lika vacker som du, sa han och log mot mig.
- Eh.. Tack, sa jag och tittade generat bort.
- Jag tycker om dig väldigt mycket Kristen, sa han och log mot mig.
- Jag tycker om dig med, men jag har pojkvän. Sa jag bestämt.

Han tittade bort och såg lite sårad ut.
- Men det hindrar inte mig från att göra det här, sa han tyst och pressade sina läppar mot mina.

Jag tänkte inte mig för utan besvarade kyssen och la armarna runt hans hals, efter några sekunder som kändes som ett år avslutade jag kyssen och tog ett steg bakåt.
- Shit, sa jag och fick genast skuldkänslor. Hur kunde jag göra såhär mot Justin?
- Wow, andades Easy.
- Eh, jag tror vi borde gå tillbaka, sa jag snabbt och vände mig om och började gå.
- Kristen vänta, vi kom precis hit ju, ropade han efter mig.

Jag lyssnade inte utan gick tillbaka mot skolan, när jag kom fram gick jag direkt upp på rummet och låste in mig. Jag slängde mig på sängen och borrade ner huvudet i kudden, varför besvarade jag kyssen frågade jag mig själv och insåg snabbt att jag faktiskt hade känslor för Easy. Men jag hade ju Justin, världens underbaraste men det var så spännande och nytt med Easy. Mobilen vibrerade till bredvid mig, jag tog upp den och klickade upp smset som hade kommit.
''Hej min underbara Kristen, har du lust att ses idag? Jag kan vara där om 30 minuter om du vill, har precis varit hos Scooter och fixat lite saker inför turnén xx Din Justin''

Jag klickade snabbt bort det, om jag ville ses skulle jag ju svara tänkte jag. Jag reste mig och gick och tog en dusch och bytte om till mina favorit mjukisbyxor och ett linne. Jag gick tillbaka till rummet och kröp ner under täcket.
- Fan, mumlade jag tyst för mig själv.

Jag slumrade till en stund men vaknade av att det knackade på dörren.
- Vem är det, frågade jag irriterat.
- Easy, sa en mjuk röst.
- Jag vill vara ifred, sa jag surt.
- Snälla Kristen, sa han bedjande.
- Okej då, sa jag och låste upp.

Han satte sig på min säng och jag satte mig bredvid honom.
- Förlåt Kristen, men jag kunde inte låta bli. Sa han skamset.
- Mm, mumlade jag.
- Men jag gillade det, sa han och log.
- Jag med, erkände jag.
- Så du har ingenting emot att jag gör det igen? Frågade han och blinkade till det.

Jag hann inte svara hans läppar pressades mot mina, han la sig försiktigt över mig och båda ryckte till när dörren slogs upp. I dörr öppningen stod Justin.

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Oj,oj Kristen goes problem very big problem. Men aså hur dum i huvudeet får man vara? Hon kysser en annan kille när hon redan har en pojkvän, lite klantigt elr? Då får hon väl också tåla konsekvenserna men Justin. Men iaf vad jag ville säga vad att din novell är skitbra!!!!!!:D

2011-01-16 @ 11:43:12
Postat av: elle

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO MER MER MER MER

2011-01-16 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: