Episode 40 - Perfect Two

2011-01-21 ♥ 23:35:53
Vi låg i en hög på golvet och hämtade andan, efter ett tag vred jag på huvudet mot hans håll och han låg så närma än vad jag trodde. Hans varma andedräkt kittlade mig i ansiktet och jag tittade in i hans bruna ögon.
- Jag älskar dig Justin, sa jag.

Han böjde sig över mig och gav mig en mjuk kyss.
- Som jag älskar dig, svarade han.

När jag hörde dom orden fylldes mina ögon med tårar.
- Snälla Justin, ge mig en chans till? Sa jag.

Han strök undan en blond slinga från mitt ansikte.
- Du får en chans till Kristen, sa han och log.
- Tack, något sånt kommer aldrig hända igen. Jag lovar, sa jag och tog hans hand.
- Du Kristen, jag är fortfarande hungrig. Sa han och skrattade.
- Jag med, sa jag och reste mig.

Vi gick tillbaka in till köket och fortsatte laga mat.
- Det här var riktigt gott, sa Justin nöjt när vi hade satt oss vid bordet.
- Helt klart den bästa pizzan, sa jag.
- Kristen, skulle du vilja följa med till England? Frågade han.
- Jag skulle älska att åka till England, men jag vet inte om jag får ta ledigt från skolan i början av terminen. Sa jag lite dystert, jag ville verkligen följa med eftersom jag aldrig hade varit där.
- Vi stannar bara i en vecka, och jag behöver också plugga. Sa han och tittade bedjande på mig.
- När åker ni? Frågade jag.
- Om ca två veckor, och då kommer jag ha två konserter där. Men vi har tid att hitta på en massa saker i London, sa han och log.
- Ska vi till London? Skrek jag och spärrade upp ögonen.
- Ja, vill du inte dit? Frågade han osäkert.
- Skämtar du med mig Justin, det är en dröm för mig att åka till London. Sa jag.
- Du skrämde mig Kristen, haha. Men jag undrar om du skulle vilja följa med på en gala som hålls där också, du behöver absolut inte om du inte vill. Men det kan bli riktigt kul, sa han och log stort mot mig.
- Gala? Sa jag chockat.
- Ja? Sa Justin frågande.
- Typ röda mattan? Andades jag.
- Aa, sa Justin.
- Du dödar mig Justin, fattar du det är alla flickors dröm. Såklart jag vill följa med dig på galan, sa jag lyckligt.
- Vad bra, sa han och log.

När vi hade ätit klart hjälptes i vi åt att diska.
- Ska vi se film, frågade Justin.
- Det blir super, sa jag.

Vi fixade lite godis och sedan gick vi upp på Justins rum och började titta någon spansk skräckfilm. Jag somnade på Justins arm efter halva.
_______________________________________________________________________________________________
Förlåt för en kort, men jag skriver mer sen om jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: