Episode 43 - Perfect Two

2011-01-24 ♥ 21:05:07
Jag fönade håret och gick tillbaka in till rummet och la mig på sängen, efter en stund kom Justin och la sig bredvid mig.
- Du är världens finaste, mumlade han i mitt öra och la armarna om mig.

- Älskling vakna, hörde jag Justin säga.
- Mm, mumlade jag utan att öppna ögonen.
- Sötnos, nu. Sa han och pussade mig i pannan.

Jag öppnade ögonen och tittade på Justin som låg mitt emot mig.
- Godmorgon sunshine, sa han och log stort.
- Godmorgon min favorit pojke, sa jag och satte mig upp.
- Jag duschade medan du sov så badrummet är ditt, sa han och satte på tvn.
- Tack, sa jag och gav honom en snabb kyss innan jag gick mot badrummet.

Jag tog en dusch och upptäckte sedan att mitt hår var ett hopplöst fall så för ovanlighetens skull tog jag fram platt tången, när jag var klar med håret gick jag över till sminket. Jag tog på mascara och drog några streck med eyelinern och som avslut la jag på en mörk brun ögonskugga. Jag tog på mig kläderna jag hade valt dagen innan, ett par svarta leggins med skinn detaljer och en stor vit shorta. Jag gick tillbaka ut till rummet igen och satte mig på sängen med Justin.
- Wow, du ser fantastisk ut. Sa han och studerade mig från topp till tå.
- Tack, du med. Sa jag och kände hur kinderna hettade lite.
- Vad sägs om frukost? Frågade han.
- Låter som en bra ide, svarade jag.

Vi åt en stor frukost och mötte sedan upp dom andra, jag bestämde mig för att ta en shopping tur med några av Justins bakrunds sångare och fixa kläderna till galan. Jag hittade snabbt den perfekta klänningen, den var ljust rosa och till den köpte jag ett par matchande skor. Efter en stunds shoppande tog vi en paus och satte oss på ett café och bestämde oss för att sätta på radion så vi skulle höra Justin. I slutet av interjuven fick han frågan som fick mitt hjärta att slå hårdare.
- Dejtar du någon just nu Justin? Frågade interjuvaren.
- Inga kommentarer, sa han snabbt.
- Okej, tack för att vi fick ha dig här Justin. Ni har just nu möjligheten att se Justin live i övermorgon, missa inte det! Sa interjuvaren och vi stängde av radion.

- Oj, fick jag fram.

Vi shoppade lite till innan vi åkte tillbaka till hotellet, jag sa att jag var trött och behövde men egentligen behövde jag bara vara för mig själv. När jag kom upp på rummet la jag mig på sängen och tittade upp i taket, varför sa Justin så? Skulle vi berätta för alla att vi var tillsammans, hur skulle dom reagera? Jag avbröts i mina funderingar av att Justin kom in i rummet.
- Hej gumman, sa han glatt.
- Hej Justin, sa jag och log tillbaka.
- Vad är det? Du ser så fundersam ut, sa han oroligt.
- Nej men det är bara det att.. När du var på interjuven valde du att inte svara på frågan om du dejtar någon, svarade jag och tittade ner i marken.
- Jag vet inte om jag vill ljuga längre Kristen, sa han och satte sig bredvid mig på sängen.
- Men jag vet inte om jag är redo att bli officiell med vårt förhållande, sa jag och pillade nervöst på armbandet Justin gett till mig.
- Det är okej Kristen, jag förstår. Sa han och smekte mig över kinden.
- Tack, sa jag och log mot honom.
- Du bestämmer när du är redo, men nu tycker jag att vi tar en promenad. Sa han och drog upp mig ur sängen.

Resten av dagen promenerade vi längst gatorna och tog en båttur, dock fick Justin dölja sitt ansikte med en stor luva så vi skulle slippa alla fans. På kvällen hade vi kul med resten av gänget i hotellets spel rum och det visade sig att jag var en naturbegåvning på biljard, vi gick inte upp till hotellrummet förens klockan började närma sig halv två på natten, då tvingade Scooter oss att gå och lägga oss så vi skulle vara pigga på galan imorgon.
- Justin, sa jag när vi hade bytt om och gått och lagt oss i sängen.
- Ja? Svarade han.
- Vilka kommer det vara på galan imorgon? Frågade jag.
- En massa kändisar, sa han.
- Men jag kommer ju inte passa in, sa jag nervöst.
- Såklart du kommer, sa han peppande.
- Ingen vet vem jag är, sa jag tyst.
- Jag kommer presentera dig för alla, jag lovar. Sa han mjukt.
- Tack sötnos, sa jag och somnade strax därefter.
_______________________________________________________________________________________________
Ännu en kort, men jag hann inte mer. Enjoy anyway ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men det var skitbra:D!!!!

2011-01-25 @ 17:06:40
Postat av: elle

MEEEEEEEEER !!

2011-01-26 @ 16:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: