Episode 45 - Perfect Two

2011-01-30 ♥ 00:17:31
Han sa ingenting utan gick in till badrummet, jag satte på mig en stor t-shirt och ett par shorts. Justin kom ut en stund senare och log lite stelt, jag gick fram till honom och gav han en kram.
- Det är okej Justin, sa jag och log mot honom.
- Mm, mumlade han och tittade bort.

- Seriöst Justin skärp dig, sa jag och boxade honom lekfullt på armen.
- Jag vet inte, jag är bara inte redo eller vad man säger. Sa han och tittade mig i ögonen.
- Jag fattar, jag ska inte pressa dig. Sa jag mjukt och log mot honom.
- Älskar dig Kristen, sa han och gav mig en mjuk kyss.
- Som jag älskar dig, svarade jag och tittade djupt in i hans ögon.
- Föralltid? Frågade han.
- Hand i hand, svarade jag och tog hans hand.

Dagen efter skulle Justin ha konsert, jag såg verkligen fram emot att se hur det gick till backstage.

- Älskling, viskade Justin i mitt öra och pussade min panna.
- Mm, mumlade jag.
- Vakna, vakna, vakna. Ropade han och började hoppa i sängen.
- Du är galen, sa jag sömnigt.
- Jag vet, men jag är så sjukt taggad. Idag är det konsert, sa han glatt.
- Jaja, lugna dig. Sa jag och gäspade stort.
- Upp med dig, sa han och drog av mig täcket.

Jag suckade tungt och släpade mig mot badrummet, jag tog en lång dusch och tvättade noga igenom håret så jag skulle få bort all hårspray från igår. När jag var klar satte jag på mig ett par tighta jeans och ett linne, jag sminkade mig lätt och fönade sedan håret.
- Kom nu äter vi, sa jag när jag kom tillbaka ut ur rummet.
- Undebart, jag håller på att hungra ihjäl. Klagade han.

Resten av eftermiddagen gick åt att fixa ihop allt till konserten och när Justin och jag anlände var det redan en hel hög med fans där och väntade även fast det var flera timmar innan konserten skulle börja. Dom började skrika som galningar när dom såg oss kliva ur bilen i skydd av Kenny.
- JUSTIN! Skrek som i kör.
- I LOVE YOU, skrek en annan.

Justin vinkade till dom och signerade några saker. Kenny visade oss sedan vägen in backstage, vi hälsade på alla och tittade på arenan. Den var enorm och det var en mäktig känsla att stå där mitt i den med alla hundratals tomma platser framför sig.
- Shit, vilken känsla. Sa jag och vände mig mot Justin.
- Det är fantastiskt, svarade han och gav mig en mjuk kyss.
- Sjung nått för mig, sa jag när jag hade avslutat kyssen.
- Allt för dig min prinsessa, sa han och gick fram till mikrofånen.

I got my favorite girl
Not feeling no pain, no fear
Don't have a care in the world
Why would I when you are here?

There's a moment I've been chasing
And I finally caught it out on this floor
Baby, there's no hesitation, no reservation
By taking a chance and more, oh no, because

It's like an angel came by, oh and took me to heaven
Like you took me to heaven, girl
'Cause when I stare in your eyes it couldn't be better
I don't want you to go, oh no, so

När han hade sjungit färdigt började jag applådera och kramade honom.
- Du är världens bästa Justin, mumlade jag i hans öra.
- Du är det, svarade han och smekte mitt hår.
- Vi måste sätta igång nu, insläppet börjar snart. Ropade Carin, Scooters flickvän till oss.
- Okej, sa Justin och vi gick tillbaka backstage hand i hand.

Justin värmde upp rösten och jag satt och pratade med Justins dansare och även Usher, han skulle sjunga Somebody to love med honom.
- Så där, nu är allt klart för sound checket. Sa Scooter till oss.
- Okej, jag stannar här va? Frågade jag.
- Nejdå, följ med här. Sa han och jag gjorde som han sa.

Vi stannade precis innan man gick ut på scenen.
- Vi hämtar en stol så kan du sitta här om du vill, du ser jättebra här ifrån men dom andra ser inte dig. Förklarade han.
- Underbart, sa jag och gick och hämtade en stol.

Justin sprang ut på scenen och hälsade på alla, han skämtade och sjöng om vart annat.
- Jag skulle vilja presentera någon för er ikväll, ni har säkert sätt henne i tidningarna. Sa han och gick bak mot mig.
- Eh, Justin. Sa jag lite avaktande.
- Kom nu, sa han och drog med mig ut på scenen.
- Det här är Kristen, sa han stolt.

Jag vinkade lite tveksamt och log stort.
- Hon är en av de bästa vänner man kan ha, sa han och log mot mig.

Alla applåderade och jag rodnade lätt.
- Hon har världens bästa humor, så därför ska hon få dra ett skämt förr oss. Sa han och gav mig micken.

Jag skrattade lite nervöst och drog ett av mitt och Justins skämt som alltid fick oss att vika oss dubbla av skratt. Det funkade även här, alla skrattade och speciellt Justin.

Konserten var otrolig och man såg verkligen att Justin njöt av att vara på scenen, och jag var så glad för hans skull. När konserten var slut åkte jag och Justin hem till hotellet och så fort vi la oss i sängen somnade vi direkt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!:D

2011-01-30 @ 10:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: