Episode 46 - Perfect Two

2011-01-30 ♥ 00:43:46
Konserten var otrolig och man såg verkligen att Justin njöt av att vara på scenen, och jag var så glad för hans skull. När konserten var slut åkte jag och Justin hem till hotellet och så fort vi la oss i sängen somnade vi direkt.

Dagarna i London flög fram och Justin visade mig så mycket som möjligt, staden var helt fantastiskt men det var ändå skönt att komma hem till mitt och Susannes mysiga lilla rum på campus. Det hade verkligen varit en fartfylld vecka så så fort jag hade släpat in min stora resväska bytte jag om och somnade.

Jag vaknade ganska tidigt nästa morgon, klockan började närma sig halv nio så jag steg upp och tog en lång dusch. Jag bytte om till ett par slitna jeans med ett hål på ena knät och ett enkelt linne, jag sminkade mig snabbt och lät mina stora lockar hänga fritt. Jag gick tillbaka in till rummet där Susanne hade börjat vakna till liv.
- Kristen, skrek hon när hon såg mig i dörröppningen.
- Hej Susanne, jag har saknat dig. Sa jag och gav henne en kram.
- Gud, jag har saknat dig med. Fast nu måste du berätta om resan, sa hon uppspelt och vi satte oss ner och jag berättade allt i detalj.

Efter vi hade ätit lunch ringde Justin.
- Hej gumman, sa han mjukt.
- Hej älskling, vad sägs om att ses idag? Frågade jag glatt.
- Låter super, en promenad i parken? Svarade han.
- Absolut, fast bara om du kör hit min bil. Sa jag och kände hur jag saknade min älskade Audi, den stod hemma hos Justin eftersom jag ville slippa betala för att ha den parkerad på skolan.
- Som du vill, sa han.
- Great, puss. Sa jag.
- Jag är där om en halvtimme, sa han och la på.

När han svängde upp framför skolan tog jag över ratten och njöt av att höra motorn spinna när jag gasade.
- Jag fattar inte hur man kan sakna en bil, funderade jag högt.
- Sväng här, sa Justin och avbröt mina funderingar.

Jag gjorde en lite för skarp sväng och Justin trycktes mot bilväggen.
- Oups, skrattade jag.
- Försöker du döda mig? Frågade Justin dramatiskt.
- Nejdå, jag skulle bara se om du var med. Sa jag och blinkade till honom.

Vi parkerade bilen vid parken och gick hand i hand på den hårda asfalten. Det kändes att det var vår i luften och på vissa ställen i marken hade det börjat titta upp små blommor.
- Jag har en idé, sa Justin och vi gick mot ett ganska stort träd lite längre bort.

Justin tog upp en fick kniv och började rista in våra namn i trädet.
- Gör det riktigt fint, sa jag och satte mig ner.
- Såklart, sa han.
- Så nu är det klart, kom och titta. Sa han efter en stund.

Jag ställde mig upp och tittade, det stod Justin♥Kristen forever. Väldigt gulligt och barnsligt men jag älskade det.
- Du är bara för söt, sa jag och kysste honom.

Kommentarer
Postat av: elle

AWW, DU ÄR GRYM MEEEEEER

2011-01-30 @ 08:25:26
Postat av: Neejra<3'

Du är grym, du förkännar mer kommentarer<3'

2011-01-30 @ 09:41:25
Postat av: Johanna

Naw, men tänk om någon ser! iaf super duper bra!!:D

2011-01-30 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: