Episode 47 - Perfect Two

2011-01-31 ♥ 19:05:19
Jag ställde mig upp och tittade, det stod Justin ♥ Kristen forever. Väldigt gulligt och barnsligt men jag älskade det.
- Du är bara för söt, sa jag och kysste honom.
Vi stod och kysstes en stund innan vi gick vidare hand i hand genom parken.
- Fryser du? Frågade Justin mig efter en ganska lång promenad.
- Lite, med gav jag och drog min tunna kofta tätare omkring mig.
- Ska vi åka hem? Frågade han oroligt.
- Aa, vi kan väl åka hem till dig? Frågade jag.
- Absolut, svarade han och log.

Vi gick tillbaka mot bilen och körde hem till Justins stora villa.
- Hej mamma, ropade Justin när vi kom in genom dörren.
- Hej gubben, sa Pattie och gick för att hälsa.
- Hej Pattie, sa jag och gav henne en kram.
- Hej Kristen, sa hon och log stort mot mig.
- Hur är det? Frågade hon.
- Underbart, fast mycket i skolan. Svarade jag och suckade när jag tänkte på provet som jag hade imorgon.
- Förstår det, svarade hon.
- Själv då? Frågade jag och log.
- Jo det är bra, svarade hon.
- Mamma.. Sa Justin.
- Oj förlåt, jag ska inte störa något mer. Men det var roligt att se dig Kristen, sa hon och vände sig om och gick.

Vi gick upp för den stora trappan och mot Justins rum.
- Vad ska vi hitta på? Frågade han mig.
- Kan vi inte bara ta det lugnt, svarade jag och satte mig på sängen.
- Absolut, film? Frågade han och log stort.
- Super, svarade jag.

Vi satte på en film och la oss bredvid varandra på sängen. Jag tröttnade ganska snabbt på filmen och sysselsatte mig med att granska Justins vackra ansikte. Jag kunde verkligen inte fatta att han var min, bara min. Jag kunde inte låta bli utan lät min hand glida in under hans tröja, han tittade på mig och log. Jag lutade mig fram och kysste hans mjuka läppar, han besvarade ivrigt kyssen och jag drog försiktigt i hans t-shirt.
- Redo? Frågade jag.
- Mm, mer än någonsin. Mumlade han till svar.

Han drog av sig sin tröja och la sig försiktigt över mig, han kysste mig passionerat och vi båda ryckte till när min mobil började ringa.
- Fan, muttrade jag och reste mig motvilligt upp.

- Hej det är Kristen, svarade jag lite irriterat.
- Hej gumman, det är mamma.
- Hej mamma, svarade jag glatt.
- Jag har någonting att berätta, sa hon och det lät som hon skulle börja gråta vilken sekund som helst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEERA MEEEEERA MEEEEERA

2011-01-31 @ 20:08:22
Postat av: Juli

mera idag! :D

2011-01-31 @ 20:35:13
Postat av: Johanna

Oj,oj snälla säg inte att hennes pappa har typ dött!!! men iaf super duper bra!!:D

2011-02-01 @ 17:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: