Episode 9 - Perfect Two

2011-01-01 ♥ 17:57:01
Jag ler mot honom och då händer saken som inte får hända. Handduks knuten går upp och handduken faller till golvet.
Oups..

Justins ögon vidgades och mitt ansikte skiftades till rött. Jag drog snabbt upp handduken och sprang in med kläderna i högsta hugg till toaletten, jag satte mig på golvet och mitt ansikte återfått sin normala färg. Jag klädde därefter på mig och gick tillbaka ut i rummet, jag tittade lite blygt mot Justin som satt på samma ställe som förut. Han tittade på mig och log.
- Det är lugnt gumman, jag hade ingenting emot det sa han och blinkade.
- Öh.. Var det ända jag fick fram.

Jag gick fram och satte mig bredvid honom på sängen, han tog min hand.
- Du behöver inte skämmas sa han och tittade mig i ögonen.
Jag böjde jag mig fram och kysste honom.
- Jag kommer snart, jag behöver också ta en dusch sa han och reste sig.
Han gick mot toaletten och stängde dörren efter sig, jag la mig ner på rygg och la en kudde över huvudet. Varför händer sånt här just mig? Frågade jag mig själv och suckade. Jag satte mig upp igen och kollade in i väggen, efter en stund kom Justin ut med en handduk runt höfter, det droppade vatten droppar från hans hår. Han ger mig ett leende och gör sin hairflip, jag satt och stirrade på honom som ett fån. Han hämtade kläder och gick tillbaka in till toaletten, varför ska jag ALLTID skämma ut mig? Jag skakade av mig det och Justin kom tillbaka i ett par shorts och en svart t-shirt.
- Vad sägs som en film? Frågade han och log.
- Absolut.

Vi kom överens om att se Paranormal Activity, jag var lite rädd så jag kröp upp i hans knä. Han lindade sina trygga armar om mig och kysste min kind. När vi hade kollat klart ringde vi roomservice och beställde upp choklad doppade jordgubbar och varsin läsk. Vi satt ute på balkongen och åt och skrattade, vi begav oss sedan in och såg en film till. Jag somnade med huvudet på hans mage och vaknade mitt i natten av Justin pratade i sömnen, han babblade på om något helt ohörbart och jag skrattade tyst. Jag reste mig upp och sträckte på mig, jag gick tyst ut på balkongen och såg att solen höll på att gå upp. Jag piggnade till lite och beslöt mig för att gå ner till stranden, jag skrev en liten lapp till Justin.
'' Godmorgon finaste Justin, är nere på stranden. Så kom ner när du vaknar! xx Kristen''

Jag satte på mig skorna och öppnade dörren men innan jag gick så kollade på Justin en gång till, han såg ut som en sovande ängel jag log för mig själv och stängde försiktigt dörren. Jag gick till hissen och tryckte mig ner till den nedersta våningen, jag sprang den sista biten till den helt tomma stranden. Jag satte mig ner i sanden och borrade ner fötterna i den. Jag vet inte hur länge jag bara satt där och såg solen gå upp.
- Godmorgon Kristen hör jag en röst säga bakom mig.
- Godmorgon sömntuta säger jag och vänder mig om.

Justin står och ler stort mot mig med rufsigt hår, man ser att han precis kommit upp ur sängen. Jag klappade på marken bredvid mig så han skulle sätta sig ner, han slog sig ner och la armen om mig.
- Jag önskar att vi kunde stanna såhär för alltid sa jag drömmande.
- Jag med sa han och log mot mig.
- Men imorgon åker du säger jag ledsamt och lutar huvudet mot hans axel.
- Mm.. Men vi kommer ses igen, jag lovar dig det!
- Bra, men du får höra av dig ibland säger jag och tittar bedjande på honom.
- Såklart jag ska, varje dag ska jag ringa till dig och berätta hur mycket jag saknar dig.
- Tack Justin.
- Du får gärna följa med till flygplatsen imorgon om du vill.
- Det vill jag gärna.

Dagen rullade på och jag tog bilen hem från Justin senare på kvällen, vi hade bestämt att jag skulle få åka med Justin och crewet till flygplatsen och ta taxi hem efter. Dom skulle hämta mig redan klockan 7 nästa morgon så jag gick och la mig tidigt.

Jag vaknade av väckarklockan som ringde kvart över 6. Jag reste mig upp och gick direkt in i duschen, jag fixade mig i ordning snabbt och struntade i frukosten. Jag satte på mig ett par ljusa jeans och ett somrigt blommigt linne, jag lät håret hänga fritt på axlarna. Jag såg en bil köra in på uppfarten och jag antog att det var dom, så jag sprang ner för trappan och gick ut genom dörren och låste efter mig. Justin klev ur bilen och mötte mig, han kramade mig och vi satte oss i bilen. Jag hälsade på alla och dom var riktigt trevliga och roliga. När vi kom fram till flygplatsen lämnade dom in sina väskor och begav sig mot deras privat flyg, när vi kom fram vände sig Justin emot mig.
- Gumman jag kommer sakna dig så säger han dystert.
- Som jag kommer sakna dig, det här har varit de lyckligaste dagarna i mitt liv.

Han ger mig en lång kyss och jag vill bara hålla kvar honom här med mig, han avslutar kyssen och ger mig en sista kram. Han vänder sig och och går mot flyget, men innan han går in vänder han sig en sista gång och formar ett hjärta med händerna och pekar på mig och ler. Jag stannar och kollar när planer åker iväg och sedan börjar jag gå mot utgången där en taxi väntar.
Nu är jag på marken medans Justin är i luften tänker jag och en tår rullar ner för min kind.

Kommentarer
Postat av: ♥Julia - Novell blogg♥

Eran var mkt bättre en min , looove it ! ♥

Så sneeela kan ni fortsatta , gjärna på båda ! ♥

I WANT MORE! ♥

2011-01-01 @ 20:54:31
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Julia - Novell blogg

Sv: Gjärna lägger upp en länk nu ;)

2011-01-01 @ 21:32:15
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Chanelle

Hej :)

jag är en ny läsare här och jag älskar verkligen novellerna :) när kommer fortsättningen av dem ?

2011-01-01 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: