Episode 64 - Perfect Two

2011-03-03 ♥ 00:25:27
- Aha, vi kommer inte kunna träffas så mycket va? Frågade jag sorgset.
- Nej, men vi får göra vårt bästa. Sa han.

Vi stannade upp sent den natten och somnade inte förens halv fyra på morgonen, Justins plan skulle gå halv tre på eftermiddagen nästa dag.
- Kristen, Justin. Skrek en stressad röst.
- Vad? Muttrade jag irriterat.
- Klockan är tolv, ni måste upp om Justin ska hinna till flyget. Sa mamma frustrerat.
- Mm, vi skyndar oss. Muttrade jag.
- Bra gumman, frukosten är klar. Sa hon och stängde sedan dörren.

Jag suckade tungt innan jag vände mig mot Justin, han hade inte vaknat utan såg ut att sova tungt.
- Älskling, sa jag och smekte hans lena kind.
- Hur mycket är klockan? Mumlade han sömningt.
- Tolv, så vi har bråttom gubben. Sa jag mjukt.
- Jag vill stanna här med dig, klagade han och drog mig över sig.
- Desamma, sa jag och kysste mjukt hans läppar.

Han besvarade entusiastiskt kyssen och jag fattade vad han ville.
- Nej Justin, vi har bråttom. Suckade jag och rullade av honom.

Han suckade tungt och reste sig sedan motvilligt upp.
- Vem duschar först? Frågade jag. 
- Du kan, sa han och la sig ner i sängen igen.
- Som du vill, sa jag och plockade med mig rena kläder och gick in till mitt badrum.

Jag tog en snabb dusch och tog sedan på mig ett par vita shorts och ett sött linne med länder på. Jag sminkade mig lite snabbt och gick sedan tillbaka in till rummet.
- Din tur, sa jag och bestämde mig för att börja plocka i ordning hans grejer.

Jag han packa klart allt innan han kom ut ur badrummet.
- Har du packat redan? Frågade han chockat.
- Japp, svarade jag.
- Tack älskling, det behövde du inte göra. Sa han.
- Jo, du är så seg ibland. Sa jag retsamt och drog honom intill mig.
- Är du säker på att vi inte hinner? Frågade han flirtigt och kysste min hals.
- Ja Justin, skrattade jag och drog med honom ner på över våningen.

Vi gjorde oss snabbt i ordning innan vi åkte mot flygplatsen.

- Vi ses så snart vi kan sötnos, älskar dig fast det vet du redan. Sa han och torkade bort tåren som rann ner för min kind.
- Älskar dig med, sa jag och kramade honom hårt och ville aldrig släppa taget.

Han kysste en sista gång innan han vände sig om och gick mot gaten, jag torkade bort tårarna och gick tillbaka till bilen. Jag använde fortfarande pappas BMW men jag saknade min Audi, Justin kanske kunde köra ner den till mig. Tänkte jag för mig själv, när jag kom hem visste jag precis vem jag skulle ringa.
- Hej gumman, pep jag uppspelt.
- KRISTEN, hur har du haft det? Berätta allt! Skrek Jessica.
- Jaja, jag kommer över direkt. Sa jag och la på.

Jag gick ner på nedervåningen och ropade efter mamma, inge svar så jag antog att hon var ute och rastade Noah. Jag satte ner fötterna i ett par marinblå flip-flops och gick mot Jessicas hus. Innan jag ens hunnit ringa för dörren kom Jessica utflygande.
- JESSIE, skrek jag och kramade henne hårt.
- Kristen, fatta hur mycket jag har sakna dig. Sa hon med tårar i ögonen.
- Jag har saknar dig hundra gånger mer, sa jag.
- Eller inte, kom nu. Sa hon och drog in mig i huset.

- Nejmen hej Kristen, det var länge sedan. Sa Kristen mamma när hon såg mig.
- Hej Mrs Reed. Sa jag vänligt och log stort mot henne.
- Kristen, hur många gånger ska jag säga att du ska kalla mig Christina. Sa hon.
- Christina, rättade jag mig och gav henne en snabb kram innan jag följde med Jessica upp för trappan.
_______________________________________________________________________________________________
Två korta får duga för inatt, puss på er.

Kommentarer
Postat av: madde

:D awesomeee

2011-03-03 @ 00:40:41
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-03 @ 15:51:33
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Malin

Läs gärna min novellblogg! :)

2011-03-04 @ 19:58:16
URL: http://modeapa.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-04 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: