Episode 68 - Perfect Two

2011-03-27 ♥ 00:57:40
- Så du är inte arg på mig? Sa han och strök mig över kinden.
- Nej, absolut inte. Sa jag.

Vi gick in och satte oss i soffan mitt emot varandra.
- Kristen, jag vill förklara allt.. Började han men jag avbröt honom direkt.
- Jag vill inte höra, kan vi inte bara njuta av det här ögonblicket. Jag är inte arg eller något på dig, bara riktigt glad över att du är här. Okej? Sa jag.
- Okej, sa han och log.
- Tack, sa jag.
- Jag kommer aldrig lämna dig Kristen, du och jag föralltid. Sa han och flätade ihop våra fingrar.
- Föralltid, sa jag och kysste hans mjuka läppar.

6 ÅR SENARE.
- JUSTIN, det är posetivt. Skrek jag när det lilla vita testet visade ett ganska starkt plus.
- Du skämtar, skrek Justin och rusade in till mig på badrummet.
- Nej titta, sa jag lyckligt och kastade över testet till honom.
- Det är helt fantastiskt, sa han och tittade på det med stora ögon.
- Justin, du ska bli pappa. Sa jag hade tårar i ögonen.

Han drog mig upp från golvet och gav mig en lång kram.
- Varför gråter du? Frågade han lite oroligt och torkade bort tåren som rann längst min kind.
- Jag är så lycklig, snyftade jag och lutade huvudet mot hans axel.
- Jag med, jag kan inte fatta att vi ska få en dotter. Sa han och suckade lyckligt.
- Hur vet du att det är en flicka, den kan lika gärna bli en pojke. Sa jag.
- Nej, jag känner på mig att det är en flicka. Sa han och log stort mot mig.

Justin hade faktiskt rätt, det blev en flicka. En vacker liten brunett med stora djupt blåa ögon, väldigt likt sin pappa. Ett år efter Noelle hade födst gifte sig jag och Justin. Vi flyttade in i ett stort hus i Södra Hollywood där vi bodde alla tre, några år senare föddes även en bedårande liten pojke vid namn Samuel.

THE END!

Kommentarer
Postat av: therese

AAAAWWWWW!! GUD VAD GULLIGT! SKRIV EN NYYY ;)

2011-03-27 @ 10:38:27
URL: http://thessiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: